Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Murat GÜLCEK - Yakamoz35

http://blog.milliyet.com.tr/gulcek

01 Kasım '08

 
Kategori
Özel Günler
 

Doğum günü

Doğum günü
 

yorumsuz


Bu gün çok güzel bir gün.

Bu gün her günden farklı daha bir huzurluyum.

Bu gün güneşin en sarısı var İzmir'de.

Sağlık deniliyor ya, her şeyin başı sağlık.

Her ne kadar cümle içinde alışıla gelmiş bir klasik temenni olsa da, doğrusu bu...

Günler

Geçti,

Geçiyor,

Geçecek...

Geçmiş seneleri bir düşünün, ne kadar da yakın geliyor insana...

Bir yıl daha geçti.

Geçen sene bugünle aradaki zamanın akışı ışık hızıyla geçti sanki...

Hayattayken en ufak anın bile tadı çıkartılmalı.

Sabah uykusu uzatılmalı mesela, bugün benim yaptığım gibi ...

Yıllardır aranmayanlar düşünülüp aranmalı,

Anne baba hayattalarsa hemen gidip elleri öpülmeli.

Hayatta değillerse yıllarca didindikleri için teşekkür ederek anılmalı.

Çocukların kolayca bulabileceği yerlere sevdikleri şeyler konulmalı.

Ara sıra deniz kenarına gidilip gevrek, boyoz çay keyfi yapılmalı.

Küçük notlar yazılmalı zamanın eskitemediği.

Hüzün olsun diye değil ama anı olsun diye saklanmalı.

Ertelememeli hiç birini,

Hemen şimdi akla gelince yapmalı.

Her şeye rağmen hayat güzel.

Terk edişlere, buluşmalara, kavuşmalara, gözyaşlarına, acıya ve hüzne..

Her şeye rağmen çok güzel hayat..

Hele bugün daha bir farklı herkes, daha bir iyi gördüm insanları..

Durmalı...

Şöyle bir düşünmeli...

Neler geride kaldı , neler gelecek.

Düşünmeli.

Sonra koşmalı, iyiye, güzele doğru.

Merhametli olmalı,

Kimseye küsmemeli.

Umursamamalı bir çok şeyi.

Belki de tüm bu yazılanları...

Bu gün benim doğum günüm.

Doğum günü kutlu olmalı.

Olsun...

Bir sonbahar sabahı...

01.11.1975

 
Toplam blog
: 150
: 1014
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

İzmirliyim;Şehrimi ve ülkemi seviyorum.Yaşamayı seviyorum. Eğlenmeyi, eğlendirmeyi seviyorum..