Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Doğum günün kutlu olsun aşkım Karakız…

Doğum günün kutlu olsun aşkım Karakız…
 

Bir ömür boyu beraber yaşayabilmek için bir insanı beklediniz mi siz hiç?.. Evet, ben bekledim ve buna da değdi… Bugüne kadar başıma ne gelmiş olursa olsun ve gelecekte de yaşayacağım olayların etkisi ne kadar devasa olursa olsun, şu üç günlük dünyada başıma gelen en iyi şeymiş sana rastlamak…

Ha piyangodan yıllarca tirilyonların çıkmasını beklediğim bilet, ha ömrümün sonunda huzur dolu olarak güle oynaya yürüdüğüm mutlu sonsuzluktaki kaderim olan kadın, işte sensin o tatlı kıyamet… Hissettiklerim ve yaşadıklarım bir ve aynı lezzette seninle…

İyi ki seni tanıdım ve hayat katığım yaptım… Beraber gülmenin ve ağlamanın ne anlama geldiğini seninle birlikte anladım… Kah zor günlerimin yılmaz savaşçısı yada sabır taşı, kah mutlu günlerimin sevinç gözyaşı ortağı oldun yanımda olduğun her gün…

Teşekkürler, teşekkürler ve binlerce kez teşekkürler sana… Ne mutlu ki bana hayattasın, varsın ve  her şeyinle sevdiğim kadın olarak, bir elmenın yarısı tadında beni tamamlayan varlığımsın… Doğum günün kutlu olsun bebeğim…

Belki haberin dahi olmayacak bu yazdıklarımdan ve sadece gözlerinin içine gülümseyerek baktığımı göreceksin… Ama yüreğim yaşadığım her günü senin doğum günün tadında yaşayacak ve bu hissettiklerim için sana müteşekkir olacak…

Ne mutlu ki bana hayattasın ve yanımdasın… Hala ilk günkü taptaze sevgilimsin ve bir ömür adanacak aşkımsın… Saolasın ve sonsuza dek hep varolasın… Öpüldün Karakız …

Sevgilerimle, Fırat‘ın …

http://www.hayatveinsan.com/dogum-gunun-kutlu-olsun-askim-karakiz/

Editörüme: Yazımın ana sayfa linkini, okurlarımın benzer türden yazılarıma ulaşabilmeleri için tıklanabilir halde bırakırsanız çok memnun olurum... Okurlarımın yazımla alakalı yüzlerce farklı yazıya sitemden bu linklerle ulaşabileceklerini düşünüyorum...

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..