Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '13

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Doğurmadan da Anne olabilirsin

Doğurmadan da Anne olabilirsin
 

ÇİLEK


Anne olabilmek için illa ki doğurman gerekmiyor, O kadar çok terk edilmiş, kimsesiz çocuk var ki. Biliyoruz ama, genelde görmemezlikten geliyoruz. Anjelina Jolie evlat edinince gazete manşetlerine çıkıyor Hollywood'da. Bizde nedense bu konu konuşulmuyor dahi. Bir ilk gerçekleşti ve Vatan Gazetesi köşe yazarı Mutlu Tönbekici "Koruyucu Anne" oldu.

Uzun zamandır Mutlu Tönbekici'nin "Çilek" (kızına bu takma adıyla hitap ediyor) yazılarını okuyorum,
O kadar hoşuma gidiyor ki,
Öyle güzel annelik yapıyor ki, bu minik bebeğe,
Takdir ederek okuyorum,
Anne olmak için illa ki doğurmak gerekmiyor,
Bazı anneler kendi doğurdukları çocuklarına gerekli sevgiyi, ilgiyi göstermiyor bile,
Harika anlatıyor bebekle ilişkilerini Mutlu,
Kendi kendimi sınıyorum,
Allah bana evlat vermeseydi, kimsesiz bir bebeği evlat edinir miydim diye,
İsteyip de çocuk sahibi olamayan çok çift var çevremizde,
Neden acaba böyle bir girişimde bulunup da evlat edinmeyi düşünmezler?
Röportajda bir cümle dikkatimi çekti "erkekler kendi soyu devam etsin diye kendi çocuğunu istiyor" diyor,
Kimsesiz bir çocuğa aile olmak, ona imkan sunmak harika değil mi?
Dışarıdan bir gözle mi böyle görüyorum yoksa?
Kendi başına gelince duygular, düşünceler değişiyor mu acaba?
Çocuğum olmasaydı, kesin bir bebek alırdım, onu kendi evladım gibi büyütürdüm diye düşünüyorum şimdi,
Ama bilemiyorum bu durumda olanların halet-i ruhiyesini,
Allah isteyene evlat versin, o kimsesiz çocuklara da huzurlu ve sevgi dolu bir aile veya anne nasip etsin... 

 
Toplam blog
: 306
: 1007
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

Çevre Mühendisiyim. Kitap okumayı, film izlemeyi, yazı yazmayı seviyorum. 2 erkek çocuk annesiyim..