Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '17

 
Kategori
Mizah
 

Dokktor ve Hasta Fıkraları

Dokktor ve Hasta Fıkraları
 

Şu 15 gün benim için çekilmez çile oldu, bel fıtığından devamlı hastahaneye fizik tedaviye gidip geliyorum. Fizik tedavi esnasında aklıma doktor ve hast hane ile ilgi fıkralar geldi, kafamda tasarlayıp eve gelip yazdım umarım gülümsersiniz. Sağlık ve mutluluk dileklerimle.

BAŞKA DOKTORA

Oğlu, işten dönen babasına der ki: “Sorma baba. Bugün doktora gittim. Beni muayene ettikten sonra ne dedi biliyor musun? Bir ay deniz kıyısında tatil yapmam gerekiyormuş. Nereye gidelim dersin?” Babası: “Başka bir doktora gidelim evladım!”

FELÇLİ ADAM

Hasta hanede koğuşları gezen doktor yataklardan birinin başucunda durup, “Sol tarafınız tamamen felç olmuş, bunun tek sebebi içki içmeniz.” Bu nasıl olur? Ben kadehimi hep sağ elimle tutardım doktor bey.”

TESADÜF

Avrupa’da bir genç doğum kliğine girip danışmaya başvurdu: “48 numaralı odada yatan genç kızla görüşmek istiyorum.” Nöbetçi hemşire sordu: “hay, hay! Siz nesi  oluyorsunuz hastanın?” “Ben mi? Ben erkek kardeşi. Bu sırada hemşirenin yanında duran hanım atıldı: “Öyle mi? Çok memnun oldum tanıştığımıza ben de annesiyim.”

BİLYE

Doktorun karşısına iki küçük çocuk gelmiş. Birisi:  “Bir bilye yuttum. Onu çıkarmanızı istiyorum. Doktor öteki çocuğa sordu: “Ya sen ne istiyorsun? “  “Onun yuttuğu bilye benim de, almaya geldim..”

GENDİN BÜL

Erzurumlu Hanım doktora gider Doktor: “Hanım nereniz ağrıyor?” Diye sorunca Erzurumlu sinirlenir ve: “viş torpah başan ben niye söylim ki okadar sene okudun dohtor oldun gendin bül” diye cevaplar.

DİŞ AĞRISI

Çok cimri bir adam arkadaşına dert yanıyordu: “Üç günden beri diş ağrısından perişan oldum, azı dişim çürümüş gidip tedavi ettirmem gerek.” Arkadaşı: “O zaman hemen bir diş hekimine git” der. Adam cevap verir: “Beni deli mi sandınız niye doktora para vereyim oğlum 3 sene sonra diş doktoru olacak onu beklemek varken niye dişçiye para vereyim.




 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..