Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '10

 
Kategori
Mizah
 

Dondurmam gaymak

Dondurmam gaymak
 

Crispin Glover Playing Gaymak / Ice Cream Man

Glover sürünme Crispin sıska bir bit değil şaşırtıcı döküm haberler, kült simgesi ve resim korku indie adlı dondurma adam akıllıca ürpertici olmuş dökme olarak sıska, I Scream Man. üreticiler Duff ile Haylie Nelson ve Judd bir döküm içeren diğer klasik aktörler gibi Tom Sizemore, umut salak film çizilecek kiracıların DVD emin-to-be-awesome, muhtemelen-biraz-ilgisiz kapak sanat ve yıldız "listesinin "duygusu çok önce fark o yapmak gerçekten başlık değil.

Ben Gerçek Scream Man: Cidden, "I Scream Man"? Ne çığlıklar olan o ima ki? İnsanların düşünce yapım biri olmak olduğunu zannetmek için haykırıyorum. Ve olsa bile Man biter kadar Scream denilen "Onun olurdum o olduğu anlamına gelmez bir çığlık." Ben zorlayıcı mastürbasyon ama Man mastürbasyon ben yok "değil demek ben" olarak adlandırdı. Ben Guy kulüpler sadece "Bu Mastürbasyon." Onlar Buradasınız germe gerçekten.

Yukarıdaki metni okumaya çalıştınız ve şiddetle benim Azeri olduğumu düşünüyorsunuz değil mi? Yanıldınız işte orası alıntı, orjinali http://www.iwatchstuff.com/2007/04/crispin_glover_playing_i_screa.php olan metin teknolojimizin son buluşu olan google translation sayesinde yukarıdaki metine dönüştü. glover playing gaymak olunca da benim dilime düştü, google efendi çeviremeyecen madem niye böyle bişeye kalkışıyon? ben zorlayıcı masturbasyon ne demek? nasıl yapılıyor? dondurmam gaymak filmini seyrettin mi? dondurmayı gaymak mı sandın? vardar ovasını engin mi sandın? potini kafana yemeden cevap ver.

aslında google ciddi ciddi teşekkür etmeliyim, yukarıda şaka yaptık diye umarım alınmamıştır google abi, sayesinde hayatımızda girip inceleyemeyeceğimiz, ingilizcemizin kifayet etmeyeceği siteleri talan eder olduk, thanks sir google. god iniş teams zeval dont take.

 
Toplam blog
: 46
: 870
Kayıt tarihi
: 16.07.10
 
 

1971 Kırıkkale doğumluyum, özel bir şirkette muhasebe müdürüyüm, evliyim 2 çocuğum var...