Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Dönme dolap

Dönme dolap
 

Zaman


Bir yerlerde bir yol vardı
bana uzak sana yakın
dudaklarımda kalan bir tat düğürcük
dilimin ucu kadar değdiğim

huzuru ararken eğik dallarda
kurumuş çalı çırpı yakardık
o masum aşk şarkılarında
iki gözü iki çeşme ağlardık

ne umutlarımız var bizim
ne beklentilerimiz bu denizden
ne gözlerimiz dalar dağlanan dalgalarda
ne de yüzmeyi biliriz sığlıklarında

hayal kırıklıklarıyla dolmuş
göğsümüzde ayağı burkulmş bir sancı
tuzunu alamadığımız bir lezzet olmuş
ümitlerin kolu kırık

haydi bekleme artık sevinç!
hüznün koynunda sevişmekten bıkmadınmı!?
bana ben gibi bakan gözler
aynaları kırmaktan usanmadın mı!?

bu lanetli yılların sonu ne zaman gelecek
bu aşufte sokakların karanlığı nerde bitecek
kaşarlanmış acı yıllar nedir istediğiniz
nedir bu başımda dönen dolap
nedir ki
bu dönme dolap

 
Toplam blog
: 58
: 352
Kayıt tarihi
: 11.07.09
 
 

04/07/1968 Gaziantep doğumluyum. İstanbulda yaşıyorum. İstanbul aşığıyım. Şiir yazmakla uğraşıyorum...