Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Aralık '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Düğüm düğüm

Düğüm düğüm
 

varmayın üstüme varmayın yeter..


Sokaktaki küçük taşa söylesem, takılsa ayağıma

Sigaramın ateşi düşse yorgana, soysa duvarları

Bir tükürsem, perdeleri açılsa sokakların

Bastığım her topuk havai fişek olsa

Uyandırsa tüm tanrıları..

Sıkıldım deyip de atlasam vapurdan, koşarak denizüstü karşıkıyıya..

Karşıkıyı'dan bir gazel okusam da dinlesen fikrimin sınırından

Su yerine arpacık ya da anason aksa şu musluktan..

İçtikçe gelsem kendime

İçtikçe soyulsam..

Soyabilsem tüm yalanları, acıyı, ateşi, karı..

Firari yüreğime toprak, dertlere derman,

Ateşe su

Suya hasret bulabilsem

Hasretin ederini tamamiyle ödesem..

Çok sıkıldım kendimden, çıkarsam kelepire

Yeni'mle değiştirsem..

Sonra assam bir çilek dalına, atlasam oracıktan hayata..

Tepetaklak..

Çözer misin beni zincirlerimden,

ilmek ilmek açıl artık hayat!

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..