Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '10

 
Kategori
Şiir
 

Dün de bıraktım seni

18.01.2010 Dün de bıraktım seni

Zor oldu senden vazgeçmek fikrine alıştırmak kendimi,

Ama olsun gerekeni yaptım ilk kez.

Kalbim başka aklım başka da söylese

Doğruyu sen söyledin işte

“ben sana hiç gelmedim ki”

Peki, neydi beni sana getiren bilmiyorum…

Üzülme demişsin ya Ona bile üzüldüm gözünde ne hale düşürmüşüm kendimi

Hadi ama o kadar da değil

Alışırım sonuçta ne kadar acıtabilir ki gidişin?

Öyle ya sen bana hiç gelmemiştin Şimdi gidesin…

Giden benim aslında Senden gidiyorum bugün,

Seni sevmekten,

Seni özlemekten,

Seni beklemekten

Senden gidiyorum bugün…

Geldiğim gibi

Sessiz,

Suskun,

Yorgun,

Özlem dolu,

İçinde sen geçen her şeyden gidiyorum bugün…

 
Toplam blog
: 12
: 355
Kayıt tarihi
: 16.02.09
 
 

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ / İŞLETME Bölümü mezunuyum, özel bir şirkette Arge personeliyim.. Yazmayı ok..