Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '22

 
Kategori
Ruh Sağlığı
 

Dünyanın En Güzel Hissi

Bu his geçmeden bir şeyler yazmalıyım.

 
Ne hissi mi? Dünyanın en güzel hissi?
 
Dünyanın en güzel hissi ne desem, ne cevap verirdin? Ben sana benim için en güzel olanlardan bazılarını sıralayacağım birazdan. Günaydın olsun.
 
Dünyanın en güzel hislerinden biri, nefes almaya devam etmekle başlar. Nefes aldıktan sonra, güneşi yeniden görmekle devam eder. Bu tabi başlangıç. Bedenini uyandığında fark etmen, onu uyandırmak için, mesela, su içmen. Varlığı için hem teşekkür, hem de şükür etmen.
 
Sonra nasıl devam edersin? Ben duş almayı tercih ederim genelde. Suyun bir gün öncesinin "her şeyini" bedenimden temizlediğine inanırım. Sonra, çalışacaksam, evden de olsa, ona göre hazırlık yapar, kahvaltıya koşarım. Hala kahvaltıyı sağlıklı bir şekilde yapmayı becermiyor olsam da. Kahve. O eksik olmaz ardına. Kahve de bitince, bu günlerde evde olmanın lüksü hepsi de, işime başlarım. Bugünler bitip normal hayatıma dönünce özleyeceğim lüksler bunlar. Dünyanın en güzel anlarına şahit olunan zamanlar.
 
Okumak. Yazmak. Güzel şarkılar dinlemek. Çalışmıyorsam, bunlar yerine yürüyüş yapıp o esnada şehre eşlik etmek. Bir de hayaller kurmak.
 
Özetle bugünlerde dünyanın en güzel hissi sabahları yaşamak benim için kesinlikle. 
 
Yaptım diyebilmek, hayallerin gerçek olduğunu görmek, umut etmek, yaşamayı tutkuyla sevip onun hakkını verme derdine düşmek. Şükür. Şükür etmek. Sahip oldukların ve olmayı hayal edebildiklerin için şükür edebilmek.
 
İç huzurunu koruyabilmek. Takmamak. Duymamayı becermek. Çünkü kendi ruh sağlığına verdiğin değer dışarı yansıdığı an güzelleşiyorsun sen de. Işığın o zaman kat kat ulaşıyor etrafındakilere...
 
Bu hissi yitirmeden yazmalıyım. Dünyanın en güzel hislerinden biri de yazmak bana göre. Hissettiğin neyse yazmak. İçtiğim kahve, attığım kahkaha, dinlediğim o güzel şarkı, öğrendiğim o güzellik, okuduğum o kitapla birlikte.
 
Dünyanın en güzel hissi ben olmak belki de. Çok bencilce bir yorum gibi gelebilir ama. Sevmek, sabretmek, şükretmek ve özlemek bir bende varken söylemek istedim işte. Dünyanın en güzel hissi sen olmak unutma. Umudunu ve sevgini de hep sakla.
 
Günaydın. Sevgi ve sonsuz dostlukla ??
 
Not: Bu yazı daha önce kişisel blogumda yayınladığım bir yazı. O hissi özlediğimi fark edip, sizlerle de paylaştım. Kimbilir beni ne tetikledi de yazdım. 
 
Toplam blog
: 48
: 89
Kayıt tarihi
: 11.01.21
 
 

Profesyonel Koç Bağımlılık Danışmanı Sosyolog Yazar Latin Amerika Çalışmaları Uzmanı Analog Fotoğ..