- Kategori
- Şiir
Dünyayı kaybetmişiz...

Bu sis arasından uzanıyor bir el
dokunmak istiyor yaprağa
dokunmak istiyor gülün sıcaklığına
eli boş, kalbi umutsuz
dünyayı kaybetmişiz…
Ne sevgililer kalmış
ne düşlere yer
uzanıyor bir el
dokunmak istiyor sevgiliye
dokunmak istiyor tenine
eli boş, kalbi yalnız
dünyayı kaybetmişiz…
“Barış” diye bağırıyor körpe bir dudak
insanlar duymuyorlar, duyamazlar
susturuldu çocuk, susturuldular
bir el uzanıyor sisler arasından
dokunmak istiyor kardeşliğe
dokunmak istiyor geleceğe
eller boş, gelecek karanlık
dünyayı kaybetmişiz…