Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '08

 
Kategori
Özel Günler
 

Düş gibi geçip giden zaman..

Düş gibi geçip giden zaman..
 

bugün benim doğum günüm" diyorum içimden...







 

Komidinimin üzerindeki, geceden sessize aldıgım telefonumun titreşimleriyle açıyorum gözümü.

Iıııııhh.. ııhhhh...ııııhhhh... ışıkları durmadan yanıp sönüyor. Sabaha karşı zar zor uyuyabildiğim için gözüm açılmakta epeyce zorlanıyor. Elime alıp bakıyorum onbeş mesaj, oniki arama. Uzun zamandan beri ilk kez güne gülümseyerek kalkıyorum.

"Bugün benim doğum günüm ! " diyorum içimden.

Yeni bir yaş.. yeni bir soluk..

Geceden itibaren gelmeye başlayan doğum günü mesajlarımı okuyorum tek tek. İçindekilerden bir tanesine takılı kalıyor aklım sürekli tekrarlayıp duruyorum içimden...

"Düş gibi ama gerçek olan nice seneler..." diyor mesajda.

Düş gibi geçip giden..

Yaşanan onca sene.. onca yıl yaşadıklarım. Çocukluğum.. ergenliğim.. genç kızlığım.. yaşadıgım "aşk sandıgım" aşklarım.. bir düş gibi yaşadıgım aşk'ım ! evliliğim... Ve, hayattaki en büyük kazancım çocuklarım..

Evet, yaşananlar bir düş gibi ama gerçek.

Ve hep hüzünlü, hep boynu bükük kalan, kalacak olan öbür yanım;

Annem !

Zaman geçtikçe, yaşım ilerledikçe ona benzemeye başladıgımı hissediyorum. Onun gibi olur olmaz herşeye
ağlıyorum, bazen; aynadaki ben'e baktığımda sanki onu görüyorum, onun bakışlarını, onun gözlerini.. onun yamuk gülüşünü takınmışken yakalıyorum kendimi..

Sabahları onun kadar telaşlıyım. Bir yere yetişmek zorundaymış gibi koşuşturup duran.

Ellerim gittikçe küçüldü sanki.. onun gibi başparmagım ve işaret parmagımı birleştirerek, iki parmağımın tırnaklarıyla oynarken buluyorum kendimi.. şaşırıyorum..

Onun sevdiği şarkıyı daha çok seviyorum gün geçtikçe.


 

Bu nasıl ayrılık bu nasıl veda..
Gözlerin "kal" diyor dudakların git.

Bakışın anahtar, gözlerin kilit
Ellerin aç diyor, dudakların git...


Yokluğu bir düş gibi sanki uyandığımda herşey eskisi gibi olacak. Titrek sesiyle birlikte ilk doğum günü kutlamamı ondan alacagım yine.

Ve yine boğazımda tıkanıp kalan bir yumruk yutkunmamı engelleyecek.. ve yine ağlayacagım onunla birlikte.


Yaşam bir düş gibi,
Sen de düş gibisin..
Gözümü açıyorum yoksun..
Nerdesin?

Herşey senin istemin dışında gerçekleşiyor.. bir yıldız gibi kayıp giden zamanın ardından bakakalıyorsun... kaybetmek istemediğin sımsıkı tutundugun şeyleri elinden söke söke, bagırta bağırta alıyor hayat!

O güne kadar hayatla iyi geçinmiş olman hiçbirşeyi degiştirmiyor. Senin bir torpilin, bir ayrıcalığın yok. Sen de herkes gibisin onun gözünde.. zamanı geldiğinde kötüyü de, iyi olanı da, mutlu anları, mutsuz anları da yaşıyorsun.. kazandıklarını kaybediyorsun.. kaybettiklerini alabiliyorsun.. ağlıyorsun, gülüyorsun... düşüyorsun, kalkıyorsun.. koşuyorsun, duruyorsun..

Güveniyorsun, yanılıyorsun.. konuşmak isterken susturuluyorsun...


Herşey "düş gibi" ama gerçek...

Bugün gerçek olan benim doğum günüm.. iyi ki doğdum, iyi ki yaşıyorum di ye bi li yorum..



Kapım çalıyor;

Açıyorum..

Bir demet çiçek..

Not:

SENİ SEVİYORUM !!















 

 
Toplam blog
: 319
: 1390
Kayıt tarihi
: 29.10.06
 
 

"Ben; hiç yalnız kalmadım... Kalabalık bi ailede yere atılan yataklarda Yan yana, baş başa, el el..