Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '12

 
Kategori
Müzik
 

Düş

Düş
 

İnternet


Ne git diyen oldu, ne de gitme.

Sessiz ve vedasız ayrıldık biz.

Senden sonra ben bütün umutlarımla birlikte bittim.

Senden sonra anladım ben kaybettim.

Alışmaya çalıştım sensizliğe.

Oturup içimdekileri yazdım.

Şarkılar söyledim uzaklara.

Hala bazı sabahlar yatağımdan kalktığımda, oturup kalıyorum ucunda saatlerce.

Bazen aklımın silgisini alıp bastıra, bastıra siliyorum seni.

Çıkmıyorsun…

Gazete okumuyorum artık.

Sadece akşam haberlerini seyrettiğim televizyonu izlemiyorum.

Yemek yemiyorum.

Koptum dünyadan anlayacağın.

Kapı zilini söktüm.

Düşünüyorum da…

Kimseye dudaklarımla söyleyecek bir kelimem yok benim.

http://www.dailymotion.com/video/xt8qys_duy-ahmet-karakayan_music

DÜŞ

 

Sen, sen, sen gittin mi sen

Ben, ben, ben bittim mi ben

Sen beni, sevdin mi sen

Ben özledim, daha şimdiden

 

Rüyamda görürüm artık seni

Ağlamam tutarım kendimi

Gülümsenecek şeyler bitti

Sen benden gittin gideli

 

Sen, sen benden önce

Ben, hep senden sonra

Sen, sen nereye gitsen

Ben hep seninleyim ben

 

Yarım kalan bir rüyaymış bu

Yalnızım gözlerinde

Kaçıp giden yalanmış bu

Yorgunum sözlerimde

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..