Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Aralık '14

 
Kategori
Deneme
 

Düşlerimin hafızası

Düşlerimin hafızası
 

Yüreğimin rahminde düşüklerdeyim ..yer,zaman,mekan tanımadan..geçmiş ve geleceğe..gelecek ve geçmişe.


En güzel ben yanarım
Ateş korkar açar gözlerini
Kaçmak ister yakarım tenini
Ne bir yağmur damlası
Ne de kar yağdırır sevdamın üzeri
Teninde sevdanda tut beni

Hani... Kaçarsın ya gözlerinin dalışından her baktığın yer sevgilinin gülüşüdür, sıcacık bakışıdır. Ellerin terler yarin eli dokunursun sevi akar akarken bir acı saplanır soluna dokunamazsın kaçmak istersin dere tepeye vurmak kendini oysa nafiledir aldığın nefes bile yarinindir. Herşey de yarin vardır ama serap gibi vahaya düşmüşcesine dizlerin çöker çöl ıslanır daha bir kavrularak içinde dere akar, ırmak.. Okyanus... Çağıl çağıl ne sesini duyan olur ne de çığlığını hisseden. Senindir bu acı bıçaktan keskin donar her noktan.

Hani... Gündüz güneşle sevişirken katılmak istersin aralarına rüzgar şarkı söyler salarsın kendini uğultusuna ılık ılık yaprak misali sürüklesin beni dersin umarsızca sadece duymak
istemezsin özlemeyi kaçarsın özlemden oysa özlemin ta kendisi yarindir, gülüşündür,
görüşündür, içine katıp onunla dolaşmandır. Dudaklarından çıkan her harften üç hece dökülür iç çekersin, biriktirirsin... Gece çöker sesler kesilir kaybolursun yarin sokaklarında işte dem vakti dersin her içine vuran sancıda debelenirsin, sökülüyormuşcasına.. Tıkanır nefes alışın ölsem dersin ne garip şey ölmekle eşleştirmek ölümden acı gelir işte.

En güzel ben ağlarım
Kıvrılıp kenarına sessizce
Yamaçlarından aşağı salarım düşlerimi
Ne bir kol tutar
Ne de bir el dokunur tenime
Kenarında, kıvrımlarında tut beni

Hani ...Duyumsamaz olur ya insan yaşamadan anlayamaz,anlayabiliyor musun ki insanın aklının kahve tadına varmasını hatta hatta durmasını yok, yok! beynim, aklım, tek hissettiğim
yüreğim yüreğimdeyse, izlerin kanar üstünde yırtılırcasına, gülüşlerin.. Sevişlerin.. Varım ya deyişlerin, bak oradayım, yalnız bırakmayacağım demelerin. Eşleştirirsin sonra önceleri
sonralarla yarin yerine koyarsın kendini daha beter vurur işte zaman insana fena koyar yok tarifi yok bu acının her yer yar yar yarrr.. Gece susmuyor, yağmur dinmiyor... Dinmiyorr

Beni düşün yar
Al koynuna sar
Gözlerin dokunsun
Gözlerinden bakan olayım
Beni düşün yar...

İlkbahar sabahı serinliğinde
Teninde çiğ damlaları olayım
Süzülüp kokunda
Yele değmişcesine

Beni düşün yar...

Dudaklarında name olsun adım
Titresin dört yanım
Göğe vursun başım
Güneş yakmışcasına

Beni düşün yar...
Beni düşün
Beni ...

 

 

200?...

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..