Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Düşmedim daha

Düşmedim daha
 

Yol alabildiğine karanlık. Ve ben koşuyorum. Etrafta sadece sokak lambalarının titrek ışıkları ve belli belirsiz gölgeler. Soluk almam hızlı ve kesik kesik. Ellerimi dizlerimin üzerine koyup ara ara dinleniyorum koşarken.Yorulduğum zamanlarda gece koynunda uyutmuyor beni oysa. Gündüzler çuvala mı girdi ne? Ben hep gecenin içindeyim. Gece de benim içimde. Yıldızlar kayıp. Ben hala koşuyorum. Neye? Kime? Belirsiz gölgeler, yanıp sönen sokak lambaları ve ben işte.Yalnızca ben.Kayıp kedi köpek sesleri birde gecenin içinden.
Korkutmuyor beni nedense ne gece ne de gecenin içindeki sesler.Artık iyiden iyiye yoruyor bu koşuşturmaca beni.Dizlerimin üzerine çöküp başımı iki elimin arasına alıyorum.Ben bunu düşlerimde hep yapıyorum.
Kafamı kaldırdığımda geçmişimi görüyorum.Geçmişin içinden ben geçiyorum.Yaşadığım geçmişim bir çırpıda gözümün önünde ileri alınan video kaydı gibi.
Gözlerimi kapatıp kendimi gecenin gizemine bırakıyorum.Yolun ortasında öylece yatıyorum.Sadece bir yıldız çarpıyor gözüme.Hani şu en parlak olanı.orda geleceği görüyorum.ve geçmişin karanlığında yorulmuşken, geleceğe bakıp dinleniyorum.
Son bir güç , son bir umut kalkıyorum.DÜŞMEDİM DAHA!

uvey, zemheri gozler uvey
yer gok dort duvar sagir agir agir
dusmedim daha

ah dar sokak vurgunlari
kaldirin dusenleri agir agir
dusmedim daha

ayaz vur vuracaksan hic utanmadan
ey talih sen de don doneceksen

gecen gunun beni neden tanimadi
elin kolun beni nasil saramadi
o bendeki cani henuz yoramadi, ooof of

uvey, zemheri gozler uvey
yer gok dort duvar sagir agir agir
dusmedim daha

ah dar sokak vurgunlari
kaldirin dusenleri agir agir
dusmedim daha

cabuk son yetim yildiz dal derinlere
kiyamet sende kop kopacaksan

gecen gunun beni neden tanimadi
elin kolun beni nasil saramadi
o bendeki cani henuz yoramadi, ooof of


Umay Umay(Düşmedim daha)

bloğumdaki resim www.aoua.com adresinden alınmıştır.

 
Toplam blog
: 63
: 512
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1984 zonguldak doğumluyum. İkizler burcuyum:) Z.K.Ü endüstriyel elektronik mezunuyum. İlgi alanla..