Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '11

 
Kategori
Öykü
 

Düştük aşkın peşine

Düştük aşkın peşine
 

Dolmuşun penceresine kafasını dayamış dalgın dalgın dışarıyı seyrediyordu.Uykulu gözleri gözkapaklarına direnmese de, dışarının görüntüsü bazen hızlı bazen yavaş gözbebeklerine doluyordu. O sırada telefonundan mesaj sesi geldi. Sabah sabah n’oluyor deyip, gözlerini iyice açtı. 

‘’Delilik günün kutlu olsun, Seni seviyorum’’yazıyordu mesajda. Gözleri bir kez daha iyice açıldı. Amanın bu gün sevgililer günü galiba, benim deli beni sevdiğini söylediğine göre diye düşündü gülümsedi. Dolmuştan iner inmez telefon açtı. 

-Canım seni seviyorum, seninde günün kutlu olsun. Keşke yanımda olabilseydin bu gün dedi. 

-Aman be canım, günler çuvala mı girdi, gelirim merak etme. Hem beraber olduğumuz her gün sevgililer günü olmuyor mu sanki bize. Burada herkes çılgın gibi sevgililerine bir şeyler alıyor, ben de özendim , bir şey almak istiyorum sana ama bulamıyorum, istediğin özel bir şey var mı? 

-Var, sana mesaj olarak yazarım, işe geldim, görüşürüz dedi kapattı telefonu. Çalışma yerindeki masasına oturup yapılacak ilk iş acil olanları düzenledi, teslim etti. Sonrada heyecanla mesajını yazmaya başladı. 

Kapının zilini çalarak eve gelmek istiyorum, evde seni. 

Sevincini istiyorum beni kucaklarken ki sevincini. 

Ellerimde elerinin sıcaklığını istiyorum, saçlarımda parmak izlerini,  

Gözlerine bakmak istiyorum uzun uzun, gözbebeklerinde kendimi,  

Mutfakta ben yemek yaparken , belime dolanmanı istiyorum, al gel. 

Sofrada bir Ahmet Telli şiiri okumanı istiyorum, ’’Anısı biz olalım bu sokakların’’şiirini. 

Yorgunluğunu istiyorum, kanepeye uzandığında, uyuyup kaldığında ben göğsünde televizyon izlemeyi,  

Sorunlarla başa çıkarken ki kızgınlığını,  

Ayrı kaldığımız günlerin hüznünü istiyorum. 

Susarak seni seviyorum deyişini,  

Beni özlediğini istiyorum. 

Bir de… 

Yazdı, gönderdi mesajını. Akşama kadar ne telefon çaldı, ne mesaj geldi. O telefonu cebinde sürekli kontrol ederek, işlerini yaptı. Eve geldiğinde tam anahtarını çıkartıyordu ki evden bir müzik sesi duydu. Tori Amos çalıyordu, inceden ses geliyordu. Zile bastı, açıldı kapı. Sevgilisi istediği en özel şeyi, kendisini alıp gelmişti. 

Düşüncemden düşerken,  

Bir düş'e tutunup 

Sana çıkıyorum.

Düş'ünden düşerken
 

Bir düşünceye tutunup 

Bana çıkıyorsun. 

** 

Düştük aşkın peşine. 

 

Leylim. 

14.02.2011 

 
Toplam blog
: 105
: 670
Kayıt tarihi
: 18.10.07
 
 

Karlı bir kış günü, yaşam denilen bu yola düşmüşüm. Yürümüş yürümüş de bir arpa boyu yol alamamış..