Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ekim '16

 
Kategori
Şiir
 

Düştüm yoluna..

Düştüm yoluna..
 

ezelden ebede giderken yola dinlenmek için verilmez mola birgün yükleniriz dört kollu sala gideriz gideriz gidiş o gidiş..


Kadir Mevla’m darda koyma bizleri,

Hu diye, hu diye düştüm yoluna..

Bir bir gördüm yarattığın izleri,

Bu diye, bu diye düştüm yoluna..

*

Düştüm yollarına bırakma naçar,

Doksan dokuz ismin gönüller açar,

Yarattığın her şey nurunu saçar,

Şu diye, şu diye düştüm yoluna..

*

Yoluna kurbanım, sana kurbanım,

Verdiğin nefesle var olur canım,

Kupkuru çöllerle çevrili yanım,

Su diye, su diye düştüm yoluna..

*

Rabbim İman ile ihlas ver emi,

Nurunla mamur et kalp viranemi,

Günahtan temizle gönül hanemi,

Yu diye, yu diye düştüm yoluna..

*

Yolun sonunayız mutlak giderek,

Yaşarken ölürken illa sen gerek,

Bütün günahlara tövbe ederek,

Tu diye, tu diye düştüm yoluna..

*

Suat Zobu

 
Toplam blog
: 42
: 228
Kayıt tarihi
: 05.03.12
 
 

Mimarım. Evliyim, 2 oğlum var. Ankara'da yaşıyorum. Güzel olan her şey ilgimi çekiyor.  Okuyorum. A..