Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '17

 
Kategori
Deneme
 

Duygular Törpülenir mi Usta

Duygular Törpülenir mi Usta
 

İzmir hipodrom sokağında yürürken gördüm ve gençlik işi çözmüş ne güzelll deyip hemen resimini çektim.Kelimeler, anlamlar albayım özellikle anlamlar ..


Her sabah rutin yaptığım işler var benim. Sabah evden çık işe git sistemi aç nescafeni al kapı önüne çık ve kimselerden çıt çıkmaz iken bakınmaya düşünmeye devam et.

Telefonumu elime aldım facebookta anılarım kısmına baktım. Hani değişiyoruz diyoruz ya bu da yalanlarımızdan bir tanesi sanırım. Paylaşımlarımın bile ortak noktası aynı. Uyandım bir an uyandırdı Oğuz Atay'ım geçen sene bu vakit bu gün 21.20 de paylaşmışım.

'' Kelimeler, albayım, bazı anlamlara gelmiyor. Anlamlar, albayım,bazı kelimelere sığmıyor.'' Oğuz Atay... Hevesimikırdılar benim albayım !

      Kelimelerr kelimelerr anlamlar anlamlar deyip beynimde dönüp durdurdum. Neden yazamıyorum dedim. Duygularım mı kayıp ? Vakit ! Aşk ! Eksik ! neydi eksik ? Herşey tamam olsa da hep eksiklik duymaz mıyız ?  Bunları düşünürken babam geldi aklıma bana arada deli dumrul derdi buna ek olarak da  yazdıklarımı okusa ''sana rahat batıyor'' derdi canım babam.

    Rahat batmıyor da insanlar batıyor gözüme gözüme, gönlüme gönlüme...

     Ülkemizde yaşananlar batıyor canım yanıyor anlatamıyorum...

     Hadi aşk yazayım diyorum sonra bakıyorum ya... ölürüm, nefes alamam dediğimizde ölmediğimizi, yaşadığımızı görüyorum.. o zaman aşk yalan mı ? 

    Ya da olursa olur olmazsa çay demleriz faslı mı ?

    İçimden gelmeli yazmak ve harfler akmalı ... Olmayınca ben de çay demleyip durdum işte. 

    Yani..aslında...

    ''Kendimi haklı görüyor değilim ama kendimi savunuyor da değilim. - hele yargılamayı hiç beceremiyorum., kendimi de dünyayı da..- Dünya ne ise oydu ; ben de ne isem o oldum uyuşamadık. Hepsi bu ."  Oruç Aruoba

    Benim mevzu da kısaca bu...

    Yazsam aşklar sonradan yalanmış gibi  oluyor.

    Olanları yazsam birilerinin yaralarına dokunuyor YASAK !

    Sövsem AYIP !

    En iyisi sus kızım Tülay suss elbet konuşmanın da zamanı gelir  dedim.

    Usuldan gelmeye başladı mı ne ?

    Belki de yorgunluğumun sonu  karıncanın ilk toprak altından çıkışına benziyordur. 

    Yaşamak bazen yoruyor insanı. Anlamı yok yorgunlukların yüklemleri eksik mana veremediğin duygular geriye dönüp baktığında sadece yaşanıp gidiyor kah gülümsetiyor kah ağlatıyor. Garip olanı ise hep gülümsüyorsun ağlamaklı anları kimseler görmüyor. 

  Öğrendiğini fark ediyorsun.. hep gülmeyi hep kahkaha atmayı için yanarken bile...

   Duygular törpülenir mi usta ?

    Neyse rast gele diyeyim yazmayı özlemişim sizi özlemişim. Bilin istedim.

    Kategori kısmında ''deneme'' yi tıklayacağım olmuyor kaçıp duruyor kelimeler içimden diyorum ki ya ben deneme yazmayı çokk seviyorum seviyorum seviyor sev ana aa anammm denemeler de mi kalktı yoksa , yok artık dedim veeee gördümmm ..tıkaladım ..sevindim çok mutlu oldum ki 

    Yazmak mutlu ediyor beni sizi görmek mutlu ediyor ee bunları da bilin istedim.

 

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..