- Kategori
- Pazarlama
E-mail ile pazarlama

E-mail pazarlama sistemi
Müşteri İletişim Yönetimi
21. Yüzyıl dünyasında e-posta pazarlaması bir paradoksla karşı karşıya kalmaktadır. Bir taraftan iş ortakları ve müşteriler satıcıların ya da tedarikçilerin elektronik ortamda iletişim kurmalarını istiyor, işletme kullanıcılarının büyük bir bölümü e-postayı en etkili iletişim yöntemi olarak görüyor ve iş yerinde e-posta kullanan birçok insan randevu ve organizasyonlarını telefon yerine e-posta üzerinden yapmayı tercih ediyorlar. Diğer taraftan e-posta kullanıcıları posta kutularına düşen bir yığın mesajdan şikâyetçi oluyor, bu mesajları okuma ve yanıtlama oranlarında düşüş yaşanıyor ve bilinmeyen göndericilerin mesajları sıklıkla siliniyor. Şirketler bu ikilemle yüzleşmek zorunda kalıyorlar. Müşterilerini tatmin edebilmek için iletişimlerini e-posta ortamına taşımak zorunda olmalarının yanında mesajlarının ulaşması ve okunması için de daha sıkı çalışma içine girmek durumundalar. Müşteri iletişim yönetimi bu ikilemi ortadan kaldırmak üzere oluşturulmuş bir fikir ve stratejidir. İletişimin kontrol altında tutulmasıdır.
Müşteri İletişim Yönetimi, müşteri ilişkileri oluşturmayı ve sürdürmeyi amaçlayan bir organizasyonun e-postaları yorumlama şeklini etkiler ve değiştirir. Bu dönüşümü şekillendirirken e-posta ve diğer dijital iletişimleri etkisi büyük ve yüksek yanıt oranı alan bir araç haline getirir.
Marka sadakatinin oluşturulması amaçlanır
Zaman içinde bir e-posta marka değeri yaratır