Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '18

 
Kategori
Şiir
 

Efkara Çattı Şair

Efkara Çattı Şair
 

Gurbetin koyu hali hep mi zaman çalacak?
Madem ki, gidiyorsun ihtimal bile olsa
Göze dolarken seli gönle duman salacak
Canım, canına durup yokluğum dile dolsa!
 
Terki diyarın hiçti usancı bendim ittim
Kalpten kolay atmayıp yumru oldun genzimde
Onca emeğim uçtu kendimde kendim yittim
Yemini şarttan sayıp biten soldun, benzimde!
 
Sen, zalim alıştırdın nefes nefese hali
Bin bölerken içimi nadim,  yan yattı şiir
Kördüğüm dolaştırdın adım, çıkardın deli
Eyvah derken seçimi  efkara çattı şair!
 
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..