Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ağustos '09

 
Kategori
Dostluk
 

Efsane FB 1907 Baterist Metin! neredesin?

Efsane FB 1907 Baterist Metin! neredesin?
 

Bizim Metin’i tanıyorsunuz!

Efsane FB 1907 Baterist Metin!

Metin’e birşeyler oldu birkaç aydır! Ne selam ne sabah! Yok arkadaş!

Gece onbir dedi mi Metin’in yazısı girer. Ne yorum yazar ne alır!

Geçen aradım onu!

“Alo Gülhane Hayvanat Bahçesi mi?”

“Evet!”

“Baterist Metin adında bir müdürünüz var mı sizin?”

“Yok Abi! Bizim müdür zurna çalıyor! Hayrola düğününüz mü vardı?”

Cevap vermeden kapattım!

Aklıma Boğaziçi Hayvanat Bahçesi geldi! Darıca’da biliyorsunuz! Başkanımızla ilintilidir!

“Alo Boğaziçi Hayvanat Bahçesi mi?”

“Evet?”

“Metin Beyle görüşecektim!”

“Hangi Metin Abi?”

“Müdür, Efsane Fener 1907 Baterist Metin’le!”

“Abi bizim müdür Hindistan’a fil almaya gitti! İsmi de Metin değil!”

“Hangi Metin var sizde?”

“Abi bir tane bakıcı Metin var onu yılan ısırdı hastanede şimdi ! Bir de kantinci Metin var ama bateri çalamaz o! Kantinden para çalar!”

O telefonu da kapattım!

Metin bir ara ağaçlardan da yazıyordu! Ankara Botanik parkta olmasın? Aradım Büyükşehiri!

“Alo Ankara Büyükşehir mi?”

“ Tabi Büyükşehir Abi!”

“Metinle görüşecektim. Baterist Metinle!”

“Baterist Melihle mi?”

Adamlar her lafı Melih anlıyorlar!

“Yok lan Baterist Metin! Botanik parkın müdürü olacak!“

“Yok öyle biri Abi bizde!”

Nerede bu kardeşim?

Aklıma son yazdıkları geldi! Sağlık ve bilgilendirme amaçlı yazıları!

“Alo , İl Sağlık Müdürlüğü mü?”

“Buyrun!”

“Beyefendi rahatsız ettim. Doktor Metin Beyle görüşecektim!”

“Hangi bölümde görevli efendim?”

Az daha orgazm bölümü diyecektim!

“Jinekoloji olabilir!”

“O bölümde öyle biri yok! Soyadı neydi bu Metin Beyin?”

“Vallahi bilmiyorum! Ama belki bilirsiniz bateristtir kendisi!”

“Kolbastıcı olsa bilirdim Beyefendi ama çıkaramadım inanın!”

Burada da yok!

Yahu Metin, neredesin kardeşim!

Türkiye kazan ben kepçe arıyoruz seni!

Ses ver!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..