Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ekim '20

 
Kategori
Şiir
 

Efsane Maliyeci Sezai

Aynı vergi dairesinde çalıştık Sezai Kuru ile

O yoklama memuru idi, ben vergi memuru

Bartın Ulus ilçesindendi kendisi

Küçük gözleri vardı, orta boylu, esmer ve zayıf

Yazısı çok küçük olurdu yoklama fişlerinde, zor okurdum

Bir müdür toplantıda işten atarım diye bir söz söyledi

'Bıçağı çekerim' dedi Sezai, hayret ettik doğrusu

Vergi denetimlerine çıkardık beraber

Tutanak onda olurdu, bir gün pazar yerine gidiyoruz

Esnaflardan biri bağırdı, 'orman yandı kurtlar göründü' diye

Yol denetimlerine çıkardık, araçları durdururduk

Bir denetim esnasında bir yolcu otobüsünü durdurduk

İçi yolcu doluydu, şoförün elinde hiç belgesi yoktu

Adam bağırıp çağırmaya başladı, çirkef biriydi

Olay büyüyebilirdi, yolcuları da fazla bekletemezdik

Ben tehlikeyi sezdim, işlem yapmadan bıraktım

Sezai bana kızmıştı, ya yolcular da beklemekten usanıp inselerdi

Böyle  işte zordur maliyeci olmak, Sezai Kuru mesleğinde efsane olmuş bir maliyecidir

Şimdi ikimiz de  emekliyiz, huzurlu emekli yaşamı dilerim.

 

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..