Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

Ekrem Karakaş destanı

Ticaret Borsası’nda bir ömür geçti
Çalıştı sabırla Ekrem Karakaş
Otuz üç yıl oldu borsayı seçti
Uğraştı gururla Ekrem Karakaş

Tanrı’nın rahmeti bir başka ihsan
Meclisin gülüdür babacan insan
Herkesin saydığı onursal başkan
Ayrıldı onurla Ekrem Karakaş

Yakın dostlarından Fahri Sevil’le

Çelik, Özbaş, Candal, Özşarlak ile
Hayatı boyunca yapmadı hile
Borsanın direği Ekrem Karakaş

Bu bir övgü değil, dinle arkadaş
İyi dost, güzel insan, örnek vatandaş
Dar günlerin dostu, güvenli sırdaş
Hayatın gerçeği Ekrem Karakaş

Ozanca burada ben duramazdım
Sizin için güzel bir destan yazdım
Gönlüme işledim mermere kazdım
Bir baba yüreği Ekrem Karakaş

Adını bir yere vermemiz gerek
Sizin için çiçek dermemiz gerek
Sonunda vuslata ermemiz gerek
Söke’nin çiçeği Ekrem Karakaş

Temeli sağlamdır şu taş binanın
Yalana gelmiyor bu baş inanın
Tebrike layıktır böyle insanın
Aydın’ın İl Beyi Ekrem Karakaş

Kültüre, sanata kol kanat olmuş
Ticaret, siyaset, ziraat olmuş
Hürriyet, adalet, demokrat olmuş
Arının peteği Ekrem Karakaş

Şairim ne desen takdire değer
Bir gün buralardan göçersek eğer
O bir alperendir öğrendik meğer
İnsanlık örneği Ekrem Karakaş.

Abdülkadir GÜLER

Not: Bu şiir, Söke Eski Belediye Başkanı ve Söke Ticaret Borsası’nda 33 yıl yönetim kurulu Başkanlığını yapan, Sayın Ekrem Karakaş onuruna 20 Ekim 1999 tarihinde düzenlenen Jübile gecesinde; bu destan Şairi tarafından okunmuş, dönemin Aydın Valisi Sayın Muharrem Göktayoğlu tarafından tebrik edilmiş ve bir hayli alkış almıştır.

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..