Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '09

 
Kategori
Şiir
 

Elemtrik

Elemtrik
 

sanırım heyecanlı bir sinir bozukluğu yaşıyorum..Jimbo


yüzümde gülümseyen bir cellat var
hangi ipimi kestim, hatırlamıyorum
silgeç'lerim gıcır gıcır gıcırdıyor
içimi gıdıklıyor
sevdiğim tüm filmlerin repliklerine düşüyorum
başrolü kaçırıyorum her seferinde..
buz kompleksi iyi geliyor
kızaran yerlerime..

elemtriklerim mi kesildi ne..
hayra alamet kontrol ettim tüm devreleri..
şafak saydığımdan beri
yalnızlığı gelin ettim sessiz harflerime..
söndürdüm tüm sesleri içimde
kızılca düğün koptu..
düğüm gibi geldi oturdu böğrüme
o da ne!
ben bu düğünde oynayacak gelin değilim
dedim bizimkilere..
bir afır bir tavır, yaktım tüm cümleleri..
Kaçtım koca bir düğümden
Sevdiğime..
Sevdiğim de benden kaçar,
bundan banane..
Onun yolunda yürümek keser elemlerimi
Ki yolunda dü
şmek eleme
Ne büyük bir hediye!
Ben!
Sandınız ki koca bir deli
Siz sanmaya devam edin
ben yakarım tüm bildiklerinizi..

Yüzümde gülümseyen bir cellat var
elemtriklerimi yakıyor..
tüm devrelerim benim elimde
Biliyor ki
düğün de düğümde hikaye..
Tek yaptığı
en afillisinden, en yokuşlusundan
bir rüya seçmek kendine..

Dedim ya
Başrol verilmese de
Buz koyarım kızaran yerlerime..
Şu hayat bir gündüz bir gece
bir gündüz bir gece
sitlemez kimseyi
Döner durur yörüngesinde..

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..