Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '21

 
Kategori
Müzik
 

Elif Kırhan

ELİF KIRHAN  
 
9 Ocak 1976 İskenderun doğumlu olan Elif KIRHAN ,İzmirde yaşıyor. Yıllardır ertelenen yorumcu kariyerine Ünlü Aranjör, Besteci ve Söz Yazarı Sayın Suat AYDOĞAN'la tanışmasıyla devam ediyor.Single çıkartmaya karar veriyor hatta aşamasıda hem güzel hemde hüzünlü bir hikayeyi barındırıyor.Elif şu sözlerle anlatıyor; 
-“Hiç beklemediğim bir anda,anneciğini acı bir şekilde yeni kaybetmiş Söz yazarı ve Besteci arkadaşım Neslihan OYAL aradı.Elif , annemle son konuşmamızda sevdiğin ,en iyi bildiğin işi yap kızım dedi.Bu bir vasiyetti ve koşturmacaya başladım.Birkaç şarkı var elimde senin sesin kulağıma geldi,demolarını okurmusun?,deyince elbette dedim ve sonra kendimi bir arkadaşımın desteğiyle tesadüf sonucu zaten yıllardır hayranı olduğum,şarkılarında ağladığım,güldüğüm Sayın Suat AYDOĞANLA stüdyoda buldum.Anlatmakla bitmez onurlu gururlu ve heyecanlı günler.” 
Elif KIRHAN feat Suat Aydoğan “Hasat Zamanı" 
Aranje:Suat AYDOĞAN,Söz Müzik :Neslihan OYAL 
Elif KIRHAN “Firarda" 
Aranje:Suat AYDOĞAN,Söz Müzik:Neslihan OYAL 
“Hasat Zamanı" Çekilen Kliple birlikte ,21 Ocak 2019 Seyhan Müzik Etiketiyle Netd ve Dijital Platformlarda yerini aldı. 
“Firarda" eş zamanda Dijital Platformlarda yer aldı. 
Elif KIRHAN feat Suat AYDOĞAN “Hasat Zamanı" Remix 
Suat AYDOĞAN tarafından yapılan Remix 
11 Ağustos 2019 da Piyasada yerini alıyor. 
Elif KIRHAN “Zor Aşk" 
20 Aralık 2019 Söz :Garip BENZER Müzik:Elif KIRHAN 
Aranje:Serkan BİGAY. 
Elif KIRHAN “Neredeyiz" 
7 Ağustos 2020 Youtubeta “Canlı Performans" 
Söz :Garip BENZER,Müzik:Elif KIRHAN 
Düzenleme:Yıldırım BENZER 
Elif Kırhan,söz yazarı arkadaşı Neslihan ile, demolar için yapılan görüşmeden kısa süre sonra Youtube Kanalında ,demolarını okuduğu şarkıları beğenerek kader bu ya ,satın alıyor ve klipsiz Aranjeyle yayına sokuyor.Işte hikayede bundan sonra başlıyor zaten.”Klişe" Aranjesi için Yıldırım Benzer ve Onur Tuzlacıyla çalışıyor ,Söz Müzik o ilk demolarını isteyen Neslihan Oyala ait.Ardından ikinci şarkı ki şimdilerde Elifin yorumuyla, Suat AYDOĞAN aranjesiyle yayında , “Firarda"yı günümüzde kimsenin pek yapamadığı canlı performansla bir sandalye çekip söylerken,keyif için çektikleri videoyu hemen youtube kanalında paylaşıyor.”Firarda"da daha sonra 21 Ocak 2019 sıfırdan platformlardaydı.Elif KIRHAN hayatının en acı dönüm noktası olan o haberi bir hastane kontrolü sonrası alıyor.Ve tedavi süreci başlıyor. “Firarda" Klibi için heyecanla hazırlanırken bir anda,2 şarkılı single tanıtımları,tüm koşuşturma televizyon radyo programları herşey haklı ve acı sebepten dolayı duruyor.Elif KIRHAN,bu durumu şöyle paylaşıyor; 
-"Düşünseneze mutlusunuz,kendinize yatırım yapıyorsunuz.Fiziksel ve ruhsal bir kadın olarak tamsınız.Youtube la başlayan serüveni Usta bir Aranjöre Müzik insanına taşıyorsunuz,Klip yayına giriyor ara vermeden ikinciyede koşturalım derken hastalık! Adını anmak istemediğim.Ama gücüme güç katan baş harfi “K" olan o en çokta kadın kaderi olan illet.Herşey durdu,dimdik durdum dost düşman belli oldu.Hayatı ayıkladım,eledim.Sizi sevenlerle atlatıyorsunuz ve anneyseniz işte onun verdiği güç bir başka.Dediğim gibi uzun hazin bir konuyu kısaca nasıl anlatayım sizlere.Toplumda kadının yeri,mücadelesi,tek başına savaşılması,uzatılan eller,hançer vuran eller hepsini sabahlara kadar deneyimleyip tartıştık Nesliylede(Neslihan OYAL).Atlattım bitti geçti gitti.Destekleriniz için çok teşekkür ediyorum.” 
Rahmetli KIVIRCIK ALİ'nin ve bir çok kıymetli sanatçının menajerliğini yıllarca yapmış olan ,Sevgili Elifinde eski dostu Uğur ÖZAYVAZ,Elif KIRHAN'ı arar ve ikili Hastalıktan yarım kalan işleri sürdürmeye karar verirler.Uğur Özayvaz Müzik Film ve Yapım Şirketi 12 Kasım 2020 den bu yana sıkı bir şekilde çalışmalara devam etmektedir.Yılların tecrübesi Elife işleri yeniden bizim şirket etiketiyle dünya çapında yayına sokalım der.Ve ikili anlaşırlar.Uğur Özayvaz Müzik Film Yapım Yotube Kanalında,ve Tüm Dijital Platformlarda yola devam. 
Elif Kırhan son olarak şunları söylüyor; 
-"Benim gibi sesini duyurabilende var,sessizce yok olanda.Toplumda dediğim gibi kadın olarak mücadele etmek ve bu ortamda ayakta kalmak inanın zor.Hiç bir şey magazinde izlediğiniz kadar basit mutlu değil aslında.Ödün vermedim huzurluyum .Evet belki organik,reklamsız,habersiz dinlenmelerimden ve izlenmelerimden dolayı,şöyle bir önyargı var,Kitle az.Evet tanıtım yapmak ,herkesin torpilli olduğu bir piyasada ,kendi imkanlarımla dostlarımla ailemle ayakta duruyorum zor.Umrumda değiller ben mutluyum.Sağlık diliyorum eliniz ayağınız tutuyorsa kazanç her yerde var.Insanlar ünlü dinlemeyle o kadar meşguller ki yenilere kimse ne kendine ne yazarına bestesine sesine ,şans vermiyor.İnanılmaz büyük bir pasta bu.Sizleri seviyorum.Herşey için tekrar teşekkürler ,hayatımdaki tüm canlarımı öpüyorum."  
 
 
Toplam blog
: 165
: 88
Kayıt tarihi
: 01.02.18
 
 

25 Mayıs İstanbul Doğumlu. Film-San Vakfı Müdürü & Gazeteci & Köşe Yazarı & Yazar & Sanat Yönetme..