Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '15

 
Kategori
Şiir
 

Elif

Elif
 

kırmızı:Elif! vav'a selam olsun...


Bir el demiştim! Bir el değmeli halkın meclisine! 
Şöyle! Düzene sokmalı gayri vekâletini halkın..!
**
İsmi ne olursa olsun fark eder mi? Evreni doğuran dişi! Kadın.
*
Haktan tecelli oldu, hak dilin ilk harfi Elif değil mi?
Zor günlerin insanı Havvalar, Ademlerin kanı canı,
**
İsim ne olursa olsun fark eder mi? Evreni doğuran dişi! Kadın.

Anaya yol vermek gerek yol! Yuvayı düzelten, dişi, 
Ne senin ne benim cadım! Anamız, bacımız o kadın!
**
İsim ne olursa olsun fark eder mi? Evreni doğuran dişi! Kadın.
 

 
Toplam blog
: 489
: 133
Kayıt tarihi
: 07.08.12
 
 

1947 yılında Adana/ Yüreğir / Yamaçlı mahallesinde doğdum. İlkokulu Çukurova İlköğretim Okulunda ..