Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '11

 
Kategori
Şiir
 

Elveda Şiir

Elveda Şiir
 

“Annem 8 yaşındasın” diyor…
“ Ben 9 yaşındayım “
Süt dişlerim düşüyor… NAR 

3 yağmur damlasıyım 

Doğma
Hayat
Vefat 

Ney
Ki 

Ah aşk!
Türkçesi AKDENİZ
Özgürlüğe yar 

Ey gidi Egeli
Ey gidi Marmara
Ey gidi Karedeniz
Ben ben de değilim
Kaldır kadehini
Yüreğimde
Çeteleler gözyaşı
Derinliğinde KAY bol
Gözlerimde orman
Bir Cezayir menekşesi 


Ah SEVGİ dairesi
Dikim söküm atölyesi
Her türlü tamirat yapılır… MIŞ. 

Annem yaşasa “ 46 yaşındasın “ derdi
“Ben 47 yaşındayım “
Saçlarıma boya vurdular… İNTİZAR 

Ölümden korkmuyorum… 

Geldim
Gidiyorum
ŞİİR gibi ŞİİR gibi.. 

ELVEDA 

Bu sefer sahiden. 

 


Nil Alaz 

 
Toplam blog
: 471
: 295
Kayıt tarihi
: 23.10.10
 
 

Aklınla, kalbinle insanlık davası peşinde koşturan bir insan. Okur-yazar... ..