Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Elveda

Elveda
 

Beni unutma sevgilim

Ben gidiyorum.

Alı koyma beni duygularım, sevgin ağır basar gidemem.

Yokluğun canımdan kaç can alacak biliyor musun?

Varlığında yanında yapamadıklarım aklıma geldikçe canım acıyacak.

Saçlarım bir bir ağarmaya başlayacak.

Bedenim beni kabul etmemeye başlayacak.

Alı koyma beni sevgilim.

Sevgin ağar basar gidemem.

Gündüzlerim karanlık, gecelerim aydınlık olacak.

Seni gecelerde bulacağım sevgilim.

Yokluğunla geçen gündüzlerde, aklıma sahip olabilirsem geceleri buluşuruz sevgilim.

Önce gök güzünü seyreder sonra mehtaba dalarız.


Bırakma

Bırakma beni sevgilim gidesim yok.

Ben sensiz ne yaparım.

Günler zindan olur.

Geceler boğar beni sensizlikte.

Bırakma beni sevgilim.

Sensiz ben bir yere gidemem.

Tutun yüreğime .

Çırpınan yüreğime sahip çık.

Bırakma beni sevgilim.

Ben sensiz bir adım bile gidemem.

Bir adım yol bir ömür olur.

Bir adımlık , bir ömre bedel yol , bana kabir olur.

Varlığına muhtaç, sözlerine dayanamaz , gözlerinle erir bedenim.

Bırakma beni sevgilim.

Yoluna yol , canına can olurum.


Gizem Meşe

 
Toplam blog
: 74
: 709
Kayıt tarihi
: 17.03.08
 
 

1984 Ankara doğumluyum aslen Sivaslıyım. Medikal, tekstil dallarında çalıştım şimdi ise asistanlı..