Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Temmuz '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Emanet Duygular

Emanet Duygular
 

Farkında kalmak


Emanet duyguların arkasından bakıyorum şimdi. Ceplerim bomboş ama çok ağır taşıması. Hangisi benim hangisi diğerinin bilemiyor insan ve bir sürüklenmedir gidiyor. Karanlıkta yol bulmanın sıkıntısının yanında, aklına her geleni söylemenin aydınlığı da acıtıyor gözlerimi. Koşmak, koşmak, koşmak… Hızla yol alarak, zamanın yapışkan tutuculuğundan kurtulmak mümkün biliyorum. Zaman, mekan, olay örgüsünü aşmak ve hepsiden kaçmak…

Hafiflemek istiyorum ve beyaz bir tüy kıvamınca tutunmak hayata. Rüzgarın her savuruşu sağa ve sola salındırmalı beni. İnsan ancak bu tatlı varoluşun dalgalı seyrinde hissederek nefesini, kim olduğuna dair ipuçlarını olağan halleriyle toplayabilir… Gerisiyse, ne denli kurgu ne denli gerçek birçok zaman anlaşılamıyor. Yavru kediler gibi oynuyoruz imgelerle, kah sokak arasında üzerinden atladığımız, kah patilerimizle yolunu kesmeye çalıştığımız duygulara hala yabancıyız işte. İstemek yetmiyor çoğu zaman ve istemenin bile ağırlığından kaçıvermek daha çeldirici görünüveriyor birden. Hayaller, umutlar ve dün çarpıştığında, gerçeklik yavaşça yitiriliyor.

Yaşamak bugün, içi boş bir porselen bebek kıvamında, kırılgan ama topu topu bir avuç toprak olarak.

 
Toplam blog
: 11
: 585
Kayıt tarihi
: 23.06.08
 
 

Felsefeyi bitirdim önce, Psikolojik Danışmanlık, aile terapisi, pozitif psikoterapi, TA ve hayatımı ..