Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '10

 
Kategori
Magazin
 

Emel Sayın: Sanat müziğinde star yok

Emel Sayın: Sanat müziğinde star yok
 

EMEL SAYIN


Kanal D'nin cumartesi sabahları yayınlanan magazin programında muhabirin sorularını yanıtlayan Emel Sayın, ''Türk Sanat Müziği star sıkıntısı çekiyor, '' dedi.

Uzun süredir televizyonlardaki magazin programlarına takılmıyordum. Ne oldu bilmem, bu aralar magazine merak sardım. Düşündüm de şu bizim siyasilerle onların işbirlikçisi bazı haber kanalları, beynimizin labirentlerine iyice dalmışlar. Önceleri referandumla yediler bitirdiler bizi. Ardından gece yarılarına kadar bitmek bilmeyen anayasa tartışmaları...

Tam, ''Oh, çok şükür bitti!, '' derken bu kez türban sorunu hortladı. Haber kanalları mal bulmuş gibi atladılar. Gece yarılarına kadar aynı konu... Vır vır, dır dır...

Bıktım valla!... Resmen çıldırma noktasına geldim!...

O nedenle kendimi magazin programlarının serin sularına attım.

Ohhh!... Kendime geldim.

Cumartesi sabahı Kanal D'nin magazin programında Emel Sayın vardı. Geçen yıllara karşın şarap gibi değeri artan güzel sanatçı, muhabirin sorularını yanıtladı. Günümüzde Türk Sanat müziğinde star sıkıntısı olduğunu iddia eden Emel Sayın şöyle konuştu:

''Sinemada ve dizi filmlerde star olmuş sanatçılar var. Onları beğeniyle izliyorum. Türk Sanat Müziği ise günümüzde star sıkıntısı çekiyor.''

Emel Sayın çok haklı. Geriye dönüp bir bakın; her gazinoda birer assolist olurdu. Hepsi de birer yıldızdı. Lokomotif gibiydiler.

Hamiyet Yüceses, Müzeyyen Senar, Zeki Müren, Muazzez Abacı, Emel Sayın, Bülent Ersoy... Bir çırpıda aklıma gelenler.

Şimdi bu ustalar ayarında kaç kişi sayabiliriz?

Televizyon kanalları türbanı bırakıp, biraz da bu konuya kafa yorsalar nasıl olur acaba?

 
Toplam blog
: 233
: 980
Kayıt tarihi
: 07.01.10
 
 

İzmir doğumluyum. Ege Üniversitesi Gazetecilik Yüksek Okulu mezunuyum. Kısa denilebilecek bir sür..