Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '09

 
Kategori
Futbol
 

Emre Aşık'ın tedavi görmesi şart

Emre Aşık'ın tedavi görmesi şart
 

Futbolcular tuhaf şeyler yapıyor.


90’lı yıllarda , o zaman avrupa futbolunu sevdiğim yıllardı.

Adını hatırlayamadığım iki takımın maçında, ( İngiltere liginde) maç sırasında bir futbolcu sahada çok afferdersiniz geğiriyor. Stad bir ooooo çekiyordu. Bu olaya çok şaşırmıştım. İnanamamıştım bile.

Buna benzer bir hareket görebilirmiydik acaba Türkiye liginde diye düşündüm o zamanlar. Gördüm vallaha. 30.10.2004 yılında oynanan Beşiktaş –Fenerbahçe maçında Fırat Aydınus’un yönettiği maçta, Beşiktaş’lı Emre Aşık ( şimdi Galatasaray'da) Fenerbahçe’li Nobre’ye ( şimdi Beşiktaş’ta) arkadan terbiyesizce bir hareket yapıyor ve Fırat Aydınus bunu göremiyor (...!). Onu da geçiyorum . Yardımcı hakemler de görmüyorlar(...!)

Başrolde yine aynı kişiler. Fırat Aydınus ve Emre Aşık. Beşiktaş –Fenerbahçe maçında Aydınus, John Carew’in Pieere Van Hoojdonka yaptığı el hareketini görmemişti (...!). Hoojdonk ta hakeme ‘’bu ne yapıyor’’ gibilerinden hakeme bakmıştı. Nobre’nin faullerini görmemezlikten gelmişti. Emre ve Aydınus ilginç şeyler yapıyorlar. Aydınus ondan sonraki maçlarda biraz iyi maçlar yönetti. Gelişme var derken. Pazar akşamı maçı yönetemedi.

Emre Aşık’ın Beşiktaş maçında yaptıkları, Galatasaray maçında ise Luganoyu ısırmasından sonra ( hala gülüyorum. Futbolcu ısırıyor=)))) Emre Aşık’ın tedavi altına alınması şart. Çünkü bu hareketler normal değildir. Tedavi alması ayıp bir şey değil. Amerika'da psikologun yoksa insanalara deli diyorlarmış. Tabi burası az gelişmiş bir ülke olduğu için, burda psikologa gidenlere deli diyorlar.

Fenerbahçe Ankaraspor karşısına yedeklerle çıkacak. Fenerbahçe’nin ve Galatasaray’ın şampiyonluk ihtimalleri azaldı ama Fenerbahçe Beşiktaş maçına kadar az bir puan farkıyla girdiğinde Beşiktaş'ı yine yenebiliriz İnönü’de. Şimdilik diğer spor dallarındaki takımlarımıza bakalım. Hepsi şampiyonluğa gidiyor yine.

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..