Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '20

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

En Son Tüketim Tarihi Yok

Zeytin aldım son tüketim tarihi 2022, iki yıl. Hadi bu neyse özellikle tahıllarda hiç son tüketim tarihi yok. Taş mı bunlar ya çürümüyor, bozulmuyor.

Bugün aldın zeytini iki sene sonra bile yiyebilirmişsin. Hadi ağacını alsak anlarım, dalından koparılmış meyve; iki ay sonra bile çürür, kurur, bozulur; nasıl 2 yıl?

Sebzelere en son tüketim tarihi gerekmez, zaten iki günde mevta. En son tüketim tarihi yok ya örneğin bu yılın nohudunu 5 yıl sonra yiyebiliriz.

Meyve sebze tahıl eridi, çürüdü, kurudu, bozuldu işte en son tüketim tarihi bu.

Her şeyin en son olarak tüketeceğimiz (kullanacağımız)tarihi olmak zorunda. Hiçbir şey bilmiyorsan mercimek altı ay gider falan diyeceksin.

En son tüketim tarihi yoksa bunlar hiç bozulmuyor o zaman. “Çürümüş kurtlanmışsa artık kullanma” böyle bir ölçü olur mu? Barbunya aldım çok severim içinde bazıları lekeli çürümüş kurtlanmış mı ne, belki de beş senelik!

Üzerinde son tüketim tarihi olanlar tamam ama diğerleri hiç konuşulmuyor. Bakacaksın bir şey yoksa koy tencereye. Marketlerde 3-5 senelik ürünler satılıyordur; çünkü alıyorum kurtlu mercimek.

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..