Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

En tatlısından

En tatlısından
 

Zaman nasıl da hızla akıp geçiyor. Bazen bazı zamanları elimizde tutabilseydik ne süper şahane olurdu. Bi tarihlerde Tatlı Cadı diye bir film vardı. Cadı kardeş burnunu oynatınca neler olmuyordu ki...

Zamanı geri alabiliyor, ileri sarabiliyor hatta durdurabiliyordu. Aklına gelen herşeyi yapabiliyordu.

Süpürgesi bile vardı...

Şimdi düşündüm de öylesi de çok sıkıcı olur... Heyecan yok, atraksiyon yok, beklenti yok, merak yok... Ot gibi yaşamak.. cıx... ben vazgeçtim.

Meraklı komşular vardı filmde. Nerden aklıma geldiyse şimdi durduk yerde....

Zamanı elimizde tutmak için cadı olmak gerekiyo demek ki... Hem de en tatlısından.

bir tatlı cadı olabilseydim

onun kalbine girebilseydim

aklından neler neler geçiyor

ah bir bilebilseydim

burnumu şöyle şöyle oynatınca....

Uydurmadım... vardı böyle bi şarkı ama aklımda bu kadar kalmış... kim söylerdi niye söylerdi bilmem ama söylüyordu işte.

Bugün de ben söyledim fena mı oldu...

Kaçtım ben... kendinize cici bakın...

 
Toplam blog
: 77
: 454
Kayıt tarihi
: 04.04.09
 
 

Serçe kuşları ötüyor. Mevsim Temmuz. Doğum tarihim de bu aya denk düşmüş. İstanbul Anadolu yakası..