Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '17

 
Kategori
TV Programları
 

Engin Akyürek başarısız oldu! Ölene Kadar Dizisine Reyting tokadı!

Engin Akyürek başarısız oldu! Ölene Kadar Dizisine Reyting tokadı!
 

Diziye reyting şoku !


Başrollerinde Fahriye Evcen ve Engin Akyürek’in olduğu Ölene Kadar dizisini reytinglerde büyük bir hayal kırıklığı yarattı!

Dizi resmen reytinglerde yerlerde sürünüyor! Dizi büyük bir reyting tokadı yemiş durumda şuan ve her geçen hafta kan kaybediyor…

Dizi son bölümü ile reytinglerde ; TOTAL De : 2.05 reyting ile 31. Sırada AB DE : 1.91 reyting ile 21. ABC DE ise 2.19 reyting ile 22. Sırada ye alabildi… Dizinin Share oranları ise gerçekten içler acısı share oranlarına göre diziyi adam gibi izleyen olmamış!

Dizide ben Engin Akyürek’in başarılı bir oyunculuk sergilediğini düşünmüyorum… Karakteri üstüne bence tam olarak giyemedi ilk bölümden beri…

Son bölümlerde daha iyi performanslar sergilese de izleyicinin beklentilerini karşılayabildiğini düşünmüyorum. Reytinglerin aşırı vasat olması bence oyuncuların üstünde bir psikolojik baskı da kuruyor, ben izlerken şahsen bunu hissediyorum, başroller sanki ümidi kesmiş gibi rol yapıyor…

Engin Akyürek bence hayatının şokunu yaşıyor şuan ve kariyerine bu dizi ile birlikte çok sert bir darbe yedi…

Fahriye Evcen ve Engin Akyürek ikilisinin bu kadar vasat reytingler alması bence kanalı da büyük şok etmiştir. Bu reytingler ile dizinin ne kadar devam edeceği gerçekten merak konusu… ATV şuan büyük zarar ediyor diziden bence reytingler ortada…

Dizi sıkıcı senaryosu ve bazı yabancı dizilere benzerliği ile bence baştan kaybetti… Nice Guy adlı Kore dizisine özellikle oldukça benziyor bazı tarafları…

Neyse yapacak bir şey yok dizi bence finale yürüyor, hatta koşuyor…

 
Toplam blog
: 449
: 1506
Kayıt tarihi
: 31.01.14
 
 

Şuanda Turizm İşletme Fakültesinde okuyorum.Endüstri Teknik Ve Meslek lisesi mezunuyum. Ufak mana..