Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '18

 
Kategori
TV Programları
 

Enzel Damla Tombak ile Dolu Dolu

Enzel Damla Tombak ile Dolu Dolu
 

Hayat birleştirir; insanları, düşünceleri, enerjileri ve duyguları birbirine doğru iter hayat. İşte sevgili Enzel Damla Tombak ile de yollarımız böyle kesişti. Bundan birkaç gün evvel, öğretmenler gününde öğrencilerimden gelen mesajları Instagram hikayemde paylaşırken, yüzüme kocaman bir gülümseme yayılmasına neden olan bir mesaj düştü mesaj kutuma.

"Paylaşımlarınız sayesinde biz de sosyal medya başında düşünüyor, gülümsüyoruz. Öğretmenler gününüz kutlu olsun!"

Sanırım yazarken kendi de kalbimde dalgalar halinde yayılmaya başlayacak bir gülücük denizine neden olduğunu düşünmemişti. Ama işte hayat böyledir. Birbirinden habersiz birbirine ayna olacak insanları birbirine yakınlaştırır. Sanırım bu da dijital dünyanın insanı birbirine dokunduran sihri işte...

"Hadi bir röportaj yapalım mı?" diyiverdim. İyi ki de dedim. Yüzyüze olamasak da, samimiyeti, sıcaklığı ekranların ardından hissedilen Enzel'in en çok ismini sevdim ben. Anlamı ne derseniz, röportajı okuyun! 

Enzel Damla'yı ilk Esaretim Sensin'de izlemiştim. Beni Affet'e Burçin rolüyle dahil olduğunda isimdaşlığımızın mı, ruhsal paralelliklerimizin mi bilemediğim bir sıcaklık sardı içimi. Sohbet ettikçe gördüm ki, ruhlarımız da benziyor aslında. Burçin karakteri, ruhunun karanlık yanlarıyla henüz barışamamış, içindeki potansiyeli hayata aktarmaya çalışırken gittiği yolu sorgulamadan yaşayan bir karakter hissi veriyor ekranda. Eminim izleyicilerin çoğu, "o iyi kalpli Müjgan'a bunu neden yapıyorsun" sorusunu soruyor ekran karşında. Ama diziler hayatın ve aslında insanın iki yüzünü de bize yansıtan gerçeklikler. Kurguların içinde her şey var o nedenle.

Kalbi de kendi kadar sıcacık Enzel Damla'ya apaydınlık bir yol diliyorum. Ve işte samimi cevaplarıyla Enzel Damla Tombak...

Enzel Damla Tombak kimdir, kısaca bahseder misin?
1996 Ocak Ankara doğumluyum. Aslen Kapadokyalıyım :) Ordu Üniversitesi Müzik ve Sahne Sanatları Tiyatro Anasanat Dalı öğrencisiyim. Bir abim var ve sevimli bir kedim! 

Enzel ne demek?
Enzel’in anlamı, gökten duayla inen melek demek. Ezel ismiyle sürekli karıştırılıyor :)
 
Enzel Damla Tombak, canlandırdığı Burçin karakteri hakkında bize neler söyler?
Burçin, aslında annesinin dolduruluşuna sürekli maruz kalan bir karakter. Çocukluğundan bu yana anne ilgisinden dolayı şımarık büyümüş ve herkesin ona öyle davranmasını istiyor. Babasından bu yaklaşımı göremiyor. Bu zamana kadar baba daha çok Müjgan’ın üzerine düştüğü için ablasını aşırı kıskanıyor ve mutluluğundan hiç keyif almıyor. Bir o kadar da güçsüzlüğü kendine yediremeyen biri. Bazen ablasına kıyamasa da üzülsede, annesine uymadan yapamıyor.
 
Gerçek hayatta Burçin’e benzeyen yanların var mıdır?
Oğlak burcu olmama yoruyorum, genel hayatımda başarısızlığı kendime yakıştırmıyorum ve daima iyi yerlerde olacağımı düşünüyorum. Sanırım Burçin ile tek ortak noktamız bu :) 
 
Burçin ve Müjgan arasındaki ilişkiyi bize anlatır mısın?
Aslında Burçin ve Müjgan sadece babadan öz kardeşler. Bunun dışında karakterleri tamamen zıt olduğu için anlaşamadığı noktaları oldukça fazla. Aralarında ki tek ilişki aynı evde büyüyen kardeş olmaları.
 
 
Enzel Damla Tombak hayata nasıl bakıyor?
Enzel Damla hayata pozitif bakan, önüne çıkan zorluklarla nasıl baş edebileceğini bilen, doğayla ve hayvanlarla barışık yaşayan, dost canlısı, biraz geveze ve sosyal çevresiyle zaman geçirmeyi seven bir kadındır. Aslında hayata da bir tiyatro sahnesi gibi bakıyorum, hepimizin bu hayata geliş amacının olduğunu düşünüyorum ve kovalamaktan vazgeçmiyorum.
 
En büyük hayalin ve en büyük korkun nedir?
Aslında şu an hayalimi yaşıyorum, yıllar sonra mesleğimde en iyi noktaya ulaşabilmek bir diğer hedefim. En büyük korkum, hayatım için önemli olan alanlarda başarısızlığa uğramak ve ailemden uzak kalmak.
 
Hayattaki en büyük tutkun nedir?
Dans etmek diyebilirim!
 
 
Beni Affet’ten evvel hangi projelerde yer aldın?
Esaretim sensin dizisinde Yaren karakterini canlandırdım. Ayrıca kendi arkadaşlarımın okul projesi için yazmış olduğu iki tane kısa filminde yer aldım.
 
Bugüne dek yer almaktan en çok keyif aldığın proje neydi?
Şu an oynadığım dizi diyebiliriz. Burası okul gibi ve gün geçtikçe kendimi geliştiriyor olmam bana bir çok avantaj sağlıyor. Bu yüzden fazlasıyla keyif alıyorum.
 
Dizi setinde unutamadığın bir anı var mı? Paylaşır mısın?
Aslında ben, bu dizi içinde Selva ile birlikte kötü-hin bencil karakterleri oynadığımız için bitirmiş olduğumuz her çekim, unutulmaz anı olarak kalıyor :)
 
Kendini üç kelime ile anlatırsan?
Şeffaf, kedi sever ve sırdaş :)
 
 
Bundan sonra oynamak istediğin rol nasıl bir rol?
Kötü karakterden devam etmek istiyorum :)
 
Hayatla ilgili hedeflerin neler?
Kamera önünde biraz daha tecrübe sağladıktan sonra, sinema yapmak istiyorum.
 
Tiyatro mu kamera önü mü desem?
Her ikisininde tadı başka. Fakat sahne daha heyecan verici :)
 
Beni Affet fanlarına bir mesaj vermeni rica etsem...
Bize göstermiş oldukları destek sayesinde daha samimi bir iş çıkıyor. İzlemeye devam! Teşekkür ederiiz!
 
Beni Affet'in yönetmenlerine bir mesaj  vermeni rica etsem...
Hepsini ayrı ayrı seviyorum. Doğal ve samimi oldukları için, çekimlerde kendimi rahat hissediyorum. Hiç bir zaman bu güzel kalplerini üzecek olaylar yaşamazlar umarım, dileğim bu yönde :)!
 
 
 
Toplam blog
: 34
: 999
Kayıt tarihi
: 22.03.18
 
 

18 Haziran 1985 İzmir doğumludur. İlkokul,ortaokul ve lise öğrenimini Özel Çakabey Koleji'nde tam..