Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '09

 
Kategori
Bilim
 

Erkek beyni kadın beyninden 51 gr ağır !

Erkek beyni kadın beyninden 51 gr ağır !
 

Erkeklerin beyinleri kadınlarınkinden tam 51 gr daha ağırmış ve hacim olarak daha büyük !

Bu ağırlık farkının nedeni ; Kadınların beyninde yağ fazla olup erkeklerinkinde ise su fazlaymış. Ayrıca suyun kapladığı hacim daha fazla ve ağır olduğundan da daha büyük olmasını gayet doğalmış...

Bunu Prof. Gazi Öztürk açıkladı...


Bazı beyler övünür ya, bizim beynimiz sizden daha büyük diye, hiç boşuna böbürlenmesinler bence. İçi sadece su dolu:))))) (yani büyük bir kısmı)

Ayrıca kadın beynindeki nöronlar yani iletişimi sağlayan hücreler, erkeklerden daha fazlaymış...

Üstelik kadın beyninin kıvrımları erkeklere göre daha fazla!

Bu da çok çeşitli konulara ilgi duyulduğunun göstergesiymiş.

Daha bitmedi...

Erkek beynindeki saldırganlık bölümü kadınlara göre bir kaç misli büyükmüş.

Yine Rabbim kadınlara konuşma yeteneğini daha çok vermiş çünkü bu bölüm erkeklerden oldukça genişmiş....

Demek ki kadın dırdırı diye şikayet edilmemesi gerekiyor zira Allah böyle yaratmış ve onun elbet bir bildiği vardır:))))

Kadınlara has olan östrojen hormonu ise onu sayısız hastalıklara ve hayatın zorluklarına dayanma gücü katıyormuş...

Erkekler matematikçi , avcı ve kavgacı...

En önemli dertleri ise cinsellik. Yani matematik çözerken bile bir kadını düşleyebilme yeteneğine sahipler. Valla bravo... (bu konudan pek emin değilim, biraz çıkarım yapmaya çalıştım:-) Dikkat toplama konusunda kadınlardan dah ilerdeler ancak bir şartla. Etraflarında alımlı bir kadın bulunmamak şartıyla :)))

Avcılık derken zaten uzunca bir zamandır en önemli av merakları kadın nasıl tavlanıra endeksli olduğuna göre... Gerçi ataları bu mevzuda o kadar kafa yormuyorlardı sanırım. Teknolojik çağda artık safariye çıkmadıklarına göre kadınları düşünme zamanlarının, tüm hayatlarını kaplaması da görünüşe göre onların suçu değil. Ne yapsın garipler, yapacak düşünebilecek başka işleri yok..*=)

Bu arada kadınların, özellikle dışarı çıkarken özene bezene yaptıkları makyaj ve güzel giyinme istekleri de...Bana baksınlar ve beni beğensinler anlamı taşıyormuş ! Yani kimse kalkıp söylemesin artık "ben kendim için giyiniyor ,süsleniyorum " diye.


İşte bilim böyle birşey, gerçekleri bir bir ortaya döküyor ve kimsenin inkarına mahal bırakmıyor.

Bu gerçekler ışığında mevzu çok geniş... Bana göre her gerçek, bir blog konusu olacak nitelikte.

Sevgiler...

(devam edecek)

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..