Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

29 Ekim '08

 
Kategori
Güncel
 

Erkek dediğim ÜZMEZ!

Erkek dediğim ÜZMEZ!
 

Erkeğin ''üzmez'i'' ancak kazanda haşlama! Çünkü;olmaz başka taşlama..


Yok yok ben artık erkekler hakkında hiç de iyimser düşünemiyorum..

Zaten düşünmem için, ortada hiç bir sebep göremiyorum!

Bundan böyle, erkek diye bir şeyin varlığını dahi kabul etmiyorum ve olmayan bir şeyin de hayatımı etkilemesine izin vermiyorum!

Hadi diyelim ki hayatına giren erkekler için bunları düşünebilirsin. Ama hiç tanımadığın bilmediğin bir erkek için bu düşüncelerini haksız buluyoruz. DA diyebilirsiniz.

Sizler istediğinizi diyebilir ve istediğinizi düşünebilirsiniz..

Serbestsiniz!

Serbest bırakılan erkekler gibi!

Ama!

Bende erkekler hakkında ki fikirlerimi ve düşüncelerimi söylemekte sizin kadar özgürüm!

Erkekler yeni konular gibi değiller ki, onlara yeni gözlerle bakabileyim..

Erkekler hep aynı.

Erkekler gibi işte!

Tıpkı kadınları kadın olduğu gibi!

Daha yenilerinin olduğunu sanmıyorum!

Özelliklede daha farklı, yani bilinmedik bir erkeklik eğitimine programlanmış olanı..

Var mı böyle biri, bildiğiniz duyduğunuz?

Ben size demedim mi?

Emin olduğum bir şey var..

Bu benim bahsetmiş olduğum erkek milleti, Allah tarafından da destek görmüyor..

Bana görünenlerin dediğine bakılırsa, ne uzayda, ne de başka bir boyutta, hiç yokmuş bu anlatmaya çalıştığım (..........) erkek türünden..

Biliyorum!

Şimdi; bütün beyefendiler, bu yazdıklarımı okuyunca, tabii haklı olarak hem sinirlendiler hem üzüldüler..

Sakın!

Sakın HA!

Üzülmesinler!

Erkek dediğim bir hiç'tir Üzmez!


Sabiha Rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..