Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Temmuz '14

 
Kategori
Güncel
 

Eşcinsellerin kimliği mecliste kabül görürse ülke daha da şahlanacak..

Eşcinsellerin kimliği mecliste kabül görürse ülke daha da şahlanacak..
 

Gerçi çok daha önemli göstergelerin olması gerekir gelişmiş toplum olduğumuzu kanıtlamamız için ama vereceğim örnek de çok önemli olduğunu düşünuyorum.

Örneğime geçmeden önce bir ülkenin gelişmiş göstergelerinden en önemlisi bana göre o ülkenin vatandaşlarının trafik kurallarına uyumu ile ölçülür.

Eğer bir ülkede yolun karşı tarafına geçmek için trafik lambasında yanan kırmızı ikaz ışığında vatandaşlar geçmeye çalışıyorsa (ülkemizdeki gibi) o ülkede yapılacak çok işler var demektir.

Galata kulesinin dibinde durumlar ne alemdedir diye merak için oralarda gezinirken eve dönüşümü İstiklal caddesi üzerinden tercihimi kullanmak istedim..

Sen misin o güzergahi kullanmak isteyen...

Yoo kalabalığı çok severim..

Bu kalabalık öyle bir kalabalık değildi..Tünel'den ta İstiklal caddesinin ortalarına kadar mahşeri bir kalabalık mahşeri bir yürüyüş korteji..!

Super renkli, adeta Rio karnavalını andırıyor gibiydi Beyoğlu o gün..

Eşcinsellerin kimlik edinme yürüyüşü yani mecliste kimliklerinin kabül görmesi için seslerini duyurmaya çalışıyorlardı..

Renkli dedim ya, gerçekten de çok renkliydi yürüyüşe katılanların giysileri ve makyajlarıyla kendileri ile birlikte..

Neredeyse o mahşeri kalabalıkta bulunan herkeste çalar düdük vardı ağızlarında..

Barbaros Şansal da aralarındaydı süslü ve şallı giysisi ile..

Böyle bir demokratik yürüyüşün ülkemizde gerçekleşebilmesinden dolayı kıvançlıydım..

Hakikaten de öyle değil midir sevgili okurlarım?

Ülke adına memnunluk verici bir durum olarak gördüm Pazar günkü yürüyüşten dolayı zira 'ne zaman adam oluruz?' sorusuna gelince, 'yürüyüş esnasında çığlık atan eşcinsellere gülmediğimiz zaman' derim..

Eşcinseller de tıpkı evrendeki bütün canlılar gibi, bizler gibi canlı ve konuşan varlıklardır. Tercih sebepleri veya çevresel diğer faktörlerden dolayı eşcinsellerin varlığını ve farklılıklarını toplum olarak kabüllenmemiz gerekir diye düşünuyorum..

Eşcinsellerin mecliste kimlik kabülleri sonrasında kendilerinin kimlik edinimi dışında uluslararası bir çok yaptırımlara da kapı aralayacaklarını düşünüyorum..

Mesela; eşcinsellerin meclis tarafından kimliklerinin kabül olunması durumunda Ortadoğu ülkelerindeki (İran Suriye Irak vb.) idamları da önleyeceğini düşünuyorum..

Biliyorsunuz ki İslam ülkelerinde eşcinseller idam edilmektedir.

Ülkemizin Ortadoğuya sadece ekonomik ve siyasal anlamda örnek olmakla kalmayacak, aynı zamanda sosyolojik bir takım yaptırımlara da ışık tutacaktır diye düşünuyorum..

Müslüman bir ülke olarak Türkiyedeki değişim ve gelişim grafiği Ortadoğu için son derece önem arzetmektedir..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..