Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '14

 
Kategori
Bayramlar
 

Eski dün'lerden bir Bayram

Eski dün'lerden bir Bayram
 

"Bütün yorgunlukları, uykusuzlukları, düşünceli zamanları askıya astık bugün erkenden uyandığımızda yeni güne. Balkon kapısını açıp yağmuru, serin havayı sindirdik içimize "Bugün bayram ". Diye seslenerek usulca mavi gökyüzüne gözlerine bakarcasına, gülümsedik. Sonra hazırlanıp tören yerine gitmek için yola çıktık" cümlelerini okudum unutulmuş bir sayfada.

Ta çocukluğumdan beri katıldığım tüm Cumhuriyet Bayramları tören geçişi yaparcasına gelip geçti gözlerimin önünden çocuk seslerini dinlerken bando gürültüsüne karışmış.
Bir ara dinlenmek amacıyla oturmuştum ki Yaren usulca gelip yanıma oturdu gülümseyerek, sıcacık, aydınlık yüzüyle baktı
- Bayramınız kutlu olsun" diyerek elini uzattı. Elimi öptü.
- "Teşekkür ediyorum, evet, bayramımız kutlu olsun" diyerek yanıtladım onu. Diğer elini elime aldım.
- "Ben de senin minik ellerinden öpeyim Cumhuriyetin aydınlık çocuğu" dedim
Ellerinizden öpüyorum minik yarınlar
Gözlerinizden öpüyorum
 

Gün aydın olsun.

Günümüz bayram olsun. 

Eski dün'lerden bir yaprak……Sevgiyle

 

 
Toplam blog
: 171
: 147
Kayıt tarihi
: 23.07.12
 
 

Emekli eğitimciyim. Yirmi iki yıl ilköğretim okulu öğretmenliği, on altı yıl müdür yardımcılığı v..