Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '21

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Esrarlı merdiven

Esrarlı merdiven. 2000’li yıllarda derneğin yeri alınmıştı. Arabaları gelip merdivene dayıyorlardı. İçeri girmek çok zordu. Neyse konak belediyesine yazdık.

Yazımız üzerine merdiveni genişlettiler. Sonrada mahallemizin serserileri merdivenimizde esrar içmeye başladılar.

Tabii biz itiraz ettik bu yüzden bütün mahalle gördü ve biz itiraz ettiğimiz için dayak yedik ve şikâyet ettik ama bir şey çıkmadı.

Ben beni dövenleri görüp de görmedim diyenleri ve yasal işlem yapmakta ayak direyen görevlileri önce Allah’a sonrada kamuoyu vicdanına havale ediyorum. Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..