Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '16

 
Kategori
Estetik / Güzellik
 

Estetik olmadan evvel mutlaka…

Estetik olmadan evvel mutlaka…
 

Estetik olmadan evvel mutlaka…


İnsanlar birçok nedenden dolayı estetik cerrahiden yardım almayı tercih ediyorlar. Bazıları kaybettiği genç görünümü tekrar elde etmek için, bazılarıysa, sevmediği bir vücut özelliğini değiştirmek için. Peki, estetik cerrahiden yarım almadan evvel, kişisel olarak neleri sorgulamanız gerektiğini biliyor musunuz?

Estetik olma tamamen kişisel bir karardır. Gerçekçi beklentiler içerisinde olduğunuz müddetçe aldığınız bu kararın sonucundan son derece memnun kalırsınız.

Unutmamanız gereken hususlar var. Örneğin, estetik cerrahi hayatınızı ve hayatınızın akışını değiştiremez. Kişisel sorunlarınızı çözmek ya da bir başkası gibi görünmek için estetik yaptırıyorsanız, bu kararınızı tekrar gözden geçirmenizi öneriyorum.

Estetik cerrahinin size sağlayacağı pek çok fayda vardır. Estetik açıdan çok daha iyi görünmenizi sağlar ve bu da sizi mutlu eder, size daha fazla özgüven kazandırır.

Başarılı bir sonucun anahtarı, cerrahınızla aranızda sağladığınız kuvvetli ve verimli iletişimdir. Eğer doktorunuzla rahatsanız, hedeflerinizi tam manasıyla söylemişseniz ve kendisiyle açıkça tüm aklınızdan geçenleri paylaştıysanız, sağlıklı ve güzel sonuçlar alırsınız. Konu hakkında daha ayrıntılı bilgi almak isterseniz, "Yaşlanmayı Reddet" isimli kitabımı okuyabilirsiniz.

Neden estetik olmak istiyorsunuz?

Lütfen samimi bir şekilde sorun bunu kendinize! Birçok insanın estetik olmak için haklı sebepleri vardır. Fakat yapılacak prosedürün risklerini iyi anlamanız ayrıca sağlık durumunuzun operasyona uygun olması gibi alt başlıkları mutlaka gözden geçirmeniz gerekiyor.

Kendinize şu soruları sorun lütfen:

Bu operasyonu, kendiniz için mi, yoksa bir başkası için mi oluyorsunuz?

Cevabınız şu olmalı: Kendim için istiyorum. Kişisel bir tercih yapıyorum ve bu operasyonu istiyorum.

Neyi değiştirmek istiyorsunuz ve neden?

Cevabınız şu olmalı: (Örneğin) Burnumu yaptırmak istiyorum çünkü bu burun bana ait değilmiş gibi hissediyorum. Tüm güzelliğimi gölgeliyormuş gibi geliyor. Burnuma kafayı çok takıyorum. Hayat konforumu elimden alıyor, rahat nefes alamıyorum. Resimlerde güzel çıkmak, aynalara gülerek bakmak istiyorum. Makyaj hilelerine başvurarak, sürekli ayna önünde kontür makyajı yapmaktan sıkıldım.

Ne zamandır bunu istiyorsunuz?

Cevabınız şu olmalı: Kendimi bildim bileli istiyorum /Uzun zamandır istiyorum.

Beklentileriniz neler ve ne boyutta?

Cevabınız şu olmalı: Yüzüme yakışan, total yüz güzelliğime eşlik eden bir burun istiyorum. Sadece bana özel olan bir burun istiyorum

Doktorunuz beklentilerinizin makul olduğunu kabul ediyor mu?

Cevabınız şu olmalı: Evet, doktorumla tüm prosedürü konuştuk. Benim isteklerim ve onun bana anlattığı her detay, onun ön görüleri ve profesyonel bakış açısı ile ortak paydada buluştuk, makul olanı biliyorum.

Bedeninize ve ruhunuza iyi bakın!

 

Op. Dr. Bülent Cihantimur

Estetik, Plastik ve Rekonstrüktif Cerrahi Uzmanı 

www.bulentcihantimur.com

mail: bulent@estetikinternational.com

Instagram: bulentcihantimur

www.facebook.com/opdrbulentcihantimur

İletişim: 444 77 07

 
Toplam blog
: 85
: 1037
Kayıt tarihi
: 18.05.15
 
 

28 Haziran 1970 tarihinde Kars'ta dünyaya geldim. İstanbul Üniversitesi Çapa Tıp Fakültesinin ard..