Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Evanjelistler Trumpu Öptüler

EVANJELİSTLER TRUMPU NEDEN ÖPTÜLER

Dün ABD’de

Evanjelistler Başkan Trump’u dualarla kutladılar   

Trump da sessiz şekilde dualarına katıldı

Evanjelistlerin yakınlığından çok memnun oldu

Bilinsin ki

Trump bir Evanjelisttir

Onun da tek emeli

Özellikle

Bugün dünyada güçlü olan İslam dinini

Yahudi İslam savaşlarıyla yok edip

Dünyayı tek din Hristiyanlığa bırakmaktır

Buna

Armegeddon süreci deniliyor

Bu süreçte Evanjelistler

İsrail devletine her türlü yardımı yaparak

Onları Arz-ı Mevt ütopyasının peşine takmak

İsrail’i

Vaat edilmiş topraklarda

Büyük İsrail Devletini kurmak ütopyasıyla

İslam’la savaştırmak

İslam’ı yendirip bu arada İsrail’i de perişan edip

Dünyada tek din Hristiyanlığı ayakta tutup

Sonra da

İsa Mesihi dünyaya yönetmek üzere davette bulunup

İsa Mesih’in dünyayı yönetmesini sağlayıp

Onun iltifatına sahip olup

Dünya nimetlerinden ağız dolusu yararlanıp

Cennet yaşamını garanti etmeyi planlıyorlar

Bütün olan biten bu

Bu arada da

Türkiye ve İran’ı bu işin dışında tutup

İsrail Arap savaşına karışmalarına engel olmak

İlk kuramlarıdır

Görüyoruz işte

Ne Türkiye ne de İran rahat bırakılmıyor

Durmadan akıl ve davranış kargaşasına düşürülüyorlar

Ne Türkiye

Ne de İran

Şöyle dosdoğru oturup olanı biteni düşünemiyor bile

Asla kendi iç işlerine dönüp onu düzgün işler hale getiremiyorlar

Bugünkü olan biten bu canlarım

Armegeddon süreci yürüyor

Biz onun çevreye yaydığı olumsuzlukları yaşıyoruz

Akıllı olmalıyız canlarım

Daha da akıllı olup akıl sahiplerinin aklını da kullanmalıyız yani

Ben

Türk Devlet yapılanmasının bu noktaya gelmesini öğütlüyorum

Herkesin de

Özellikle Cumhurbaşkanının da benim gibi düşünmesini istiyorum

Beka hevesinde olan Sayın Devlet Bahçeli ve etrafının da

Beni anlamalarını bekliyorum

Türk Devletinin yani benim Devletimin bekası

Türk Devletinin Armegeddon süreci dışında kalmasına bağlı

Bu arada yapabilirse eğer

Tarihte derin ilişkilerimiz olmuş olan

Özellikle yurttaş olduğumuz Yahudi Yurttaşlarımıza ve

Dünya Yahudi soyuna da bu gerçekler bir güzel anlatılmalı

Sonu onlar için de felaketle bitecek bu süreçten kaçınmaları sağlanmalı

İşte

ABD Evanjelistleri ABD Başkanı Trump’u yukarıda belirttiğim

Nedenler dolaysıyla öptüler

 

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..