Evcilik oyunu / Çocuk Oyunları / Milliyet Blog
Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ağustos '07

 
Kategori
Çocuk Oyunları
 

Evcilik oyunu

Utanmasam çocuklarla evcilik oyunu oynayacağım..
Yoo neden utanayım ki utanılacak birşey mi oyun oynamak..?
İnsanlar yalan söylüyorlar, hırsızlık yapıyorlar, söyledikleri sözlerinin arkasında durmuyorlar, hatta sözlerinden dönüyorlar ve utanmıyorlar da ben çocuklarla evcilik oynadığımda neden utanayım?
Çocukların dünyalarında olmak istiyorum sık, sık...
Onların kurdukları dünyada yaşamak istiyorum zaman, zaman..
Pazarcılık oyununda pazarcı..
Memurculuk oyunlarında memur..
Babacılık oyunlarında baba..
Arkadaşlik oyunlarında arkadaş olmak istiyorum onlarla...
Çünkü onlar her oyunlarında katışıksız dürüstler saf-temizler
Çocuklarla oyun oynamak o kadar güzel ki..

Sizi ta dağların en yüksek rakımına çıkarıp yoğun yorgunluktan oluşmuş beyin yorgunluğunuzu alır, beyninizi boşaltırlar. Kuş gibi oluyosunuz.
Çocuklarla oynarken, problemli olduğunuz kişileri unutuyosunuz. Öfke duyduğunuz şeylere öfkelenmiyorsunuz.. Yapmak istediğiniz şeylerin üstüne daha kararlı yürüyorsunuz. Kendinizle barışık, hatta kendinizle alay etmesini öğreniyosunuz..

Çocuklarla oyun oynamak, tıpkı bir sanat eseriyle ilgileniyor olmak gibidir.
Örneğin bir tiyatro eserini izlediğinizde nasıl ki beyin hücreleriniz yenileniyor ve daha fazla düşünme aktiviteniz artıyorsa, çocuklarla oyun oynamak da aynı şekildedir. Bir de dondurma yiyin üstüne..ohhh..

Birgün çocuklarla evcilik oyunu oynamayı hayal edin siz de.
Sevgiler

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..