Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '14

 
Kategori
Telekom / Mobil
 

Evlerimizin yakınına kurulan baz istasyonu

Evlerimizin yakınına kurulan baz istasyonu
 

Bir aydır Marmara Denizi'nde bir adadayım. Bahçem, ağaçlarım, çiçeklerim, kuşlar falan derken mutlu mesut yaşıyorduk. Nihayyet huzuru bulduk diye seviniyorduk. İstanbul'da oturduğum semt olan Caddebostan, Kentsel Dönüşüm Projeleri kapsamında büyük bir şantiye alanına döndü.Her sokakta en az 5 apartıman inşaatı var. Yıkılan binalar, yeni yapılan binalar, gelen beton kamyonları derken bir an kendimi İstanbul Bağdat Caddesinde değil de bir savaş alanında yaşıyor hissetmeye başlamıştım. Oradan kaçıp gittiğim Bodrum da sorumsuz kişilerin alıp, bakmayıp sokaklara bıraktığı köpeklerden hayvanat bahçesine, gittikçe kalabalıklaşan insanların gürültüsünden panayır alanına dönüşünce çareyi bu adacığa kaçmakta buldum.
Bahçemde huzurla yaşarken. yan komşumun yetiştirdiği organik salatalık, biber ve sebzelerle beslenirken, bahçemdeki ağaçların meyvelerinden reçeller pişirirken birden yaşamımız gene gölgelendi. Dün yürüyüşe çıkan eşim evlerimizin hemen yakınında büyük bir baz istasyonu kurulduğunu haber verdi. Birden içim korku ile ürperdi. Biz burada doğal yaşayalım, doğal beslenelim, trafik grültüsünden, hava kirliliğinden uzak duralım derken bu neydi şimdi.
Baz istasyonlarının tehlikelerini hep okuyoruz. Dünden bu yana internetten baz istasyonları ile ilgili bilgileri okuyorum. Sanırım yakında bu konuda uzman olacağım. Hiç mi rahat yok yaşamda, hiç mı huzur yok anlıyamadım.
Bizler nereye kaçalım bunlardan sakınmak için anlayamadım. Bu konuda bir fikri olan varsa bildirsin.
 

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..