Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '09

 
Kategori
Gelenekler
 

Evliliğin kıyısından

Evliliğin kıyısından
 

-ne oldu?

-kızıma tecavüz etti, hem de nikah yapmadı.

-kaç yaşında?

- 16

-zorla mı tecavuz etti

-!!!!!!!!?????????

-zorla mı ?

-kızım anlatsın

-biz arkadaştık .Bir gün beni eve çağırdı , evde kimse yoktu.bana nasıl olsa evlenecez dedi ben olmaz dedim ama konuşmaları ile beni ikna etti.Kendi rızamla onunla oldum

-sonra

-sonra baktım psikolojik hasta idi beni hep kıskanır bana şiddet uygulardı, ben de onunla ayrıldım,

-sonra?

-sonra anneme söyledim ama babama söylersen intihar ederim dedim.annem onu telefonla aradı.annem ben ve nezir parkta buluştuk.Nezir bizi tehdit etti .Ben evlenmeyi kabul etmeyince tabanca çıkardı benim başıma dayadı hem anneni hem seni öldürürüm dedi

bana tokat attı yeri düştüm bayılmışım, yerde beni gene dövmüş .Tabanca ile havaya ateş etmiş .Şikayetçiyim.

-annesi sen diyorsun?

-kızımı alsın namusunu temizlesin?

-kızın istemiyor, istiyor musun kızım?

-hayır.nezir hasta ben onunla mutlu olamamam

-gördün mü kızın istemiyor.Namus evlenince temizlenmez.o devirler geçti.Yarın hem çocuğu olur hem dayak yer döner gene senin evine gelir?

-ne yapalım?

-yapacak bir şey yok .Bu senin kızın .Erkekler yapınca normal oluyor da kız yapınca niye anormal olsun.Sen kimselerin sözüne bakma kızını aynı şekilde sevmeye devam et.Yaptığı suç değil kendisi de zaten pişman, olayı büyütmeyin. Övünülecek şey kızınızın bakireliği olmasın.Övünülecek bir sürü şey var.Çalışkan olsun , bilgili olsun, elinden bir iş gelsin hayata güzel baksın daha bir sürü övünülecek şey var ama bakirelik le övünülecekse en yanlışı bu .

-

sonra ne oldu ?

kızı evlenmedi

 
Toplam blog
: 115
: 1244
Kayıt tarihi
: 17.07.06
 
 

Tek düşüncem yaşadığım dünyayı nasıl yorumladığımı başkalarının bilmesidir. Aslında yorumun özünde t..