Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Evlilik kur'um mu:)))

Evlilik kur'um mu:)))
 

Dilimizde evlilik kurumu diye bir tamlama var ki ben hiç haz etmem kendisinden. Evlilik kurumu Et Balık Kurumu gibi bir şey mi yoksa anonim limited şirket filan mı. Ne kadar da meraklıyız evliliği bile kurumsallaştırmaya. Bir de evlilik kurumuna çok büyük bir saygım var diye ortalarda dolaşan enteresan tipler var. Bunlar farklı farklı mekanlarda farklı farklı kişilerle görüldükten sonra röportaj esnasında"Evlenmeyi düşünüyor musunuz?" sorusuna "Şu an için evlenmeyi düşünmüyorum çünkü evlilik kurumuna çok büyük bir saygım var" şeklinde cevap veren nevi şahsına münhasr arkadaşlardır. Onlar evlenirse evlilik kurumu derinden yara alır yoksa. Mazaallah. Gerçi erkekler için iyi bir bahane çıkar bu durumdan.

"Ne zaman evleneceğiz hayatım"

"Bebeğim kusura bakma evlenemeyiz. Zira benim evlilik kurumuna büyük saygım var"

Zaten erkekler iyice uyanmış durumda, evlilikten topukları popolarına vura vura kaçmaya başladılar Son zamanlarda çoğu erkek evlilik kurumunda memur olmayı hiç ama hiç istemiyor.

Geçen ay evlenen bir erkek arkadaşıma evlilik nasıl gidiyor diye sordum.

"Valla bekarlıktan pek bir farkı yok, yemek yemek istediğimde dışardan söylüyorum, canım istediğinde sevişemiyorum ve hala sevişmek için para harcıyorum. Ama bekarlıktan farklı yanları da var tabi"

Neymiş onlar diyorum.

"Artık ütülendikten sonra pantolonlarımda iki değil üç çizgi oluyor."diye cevap veriyor.

Yine hemen hemen aynı dönemlerde evlenmiş başka bir arkadaşa soruyorum aynı soruyu.

"Evlilik mi diyor, halıların üstüne basamadığın, her gün duş alamadığın, bira içmenin ve maç izlemenin yasak olduğu sigaranın ise sadece yatakta içilebildiği bir yerde yaşamak"

Durum kadınlar için de pek iç açıcı değil aslında geçenlerde bir bayan arkadaşımın şöyle bir konuşmasına şahit oldum. "Kocam konuşabiliyormuş oysa ben onun yalnızca"haa, hee, hımm, şapur şupur, horr" gibi sesler çıkarabildiğini sanıyordum. Onu faturasıyla ilgili bir sorun için müşteri hizmetleriyle konuşurken duydum, yüzünü görmesem bu dünyanın en nazik ve tatlı adamı da kim diye düşünürdüm

İşte evlilik kurumu... Ama yine de denemeye değer diyorum ben. Yalnız evlenmeye niyeti olan bayanlar siz siz olun sakın evlilik kurumuna saygısı olanlara yaklaşmayın hatta öyle birine aşık olacağınızı hissettiğiniz an oradan hemen uzaklaşın. Eğer evlilik kurumuna zerre saygı duymam hatta evlilik kurumunun içine mıçarım diyen biri varsa işte aradığınız adam odur

İYİ SEYİRLER:)) 

 
Toplam blog
: 61
: 1429
Kayıt tarihi
: 30.03.11
 
 

Buraya  cancanlı şeyler yazmayı çok isterdim ama ortalama bir memur maaşıyla geçinen evli ve çocu..