Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '16

 
Kategori
Şiir
 

Ey oğul!

Ey oğul!
 

Bir haller olmuş sana nedendir

Bu ne isteksizlik, bu ne umursamazlık

Dersleri hepten boşlamışsın artık

Elinde akıllı telefon her daim

Ders notların hep düşük bildirilmekte

Annen baban takattan düştü söylemekten

Dersine çalış, dersine çalış

Yine de beyzademde tık yok

Geleceğini yitiriyorsun farkında mısın

Pişman olacaksın bir gün ama nafile

Akıllısın zekisin aslında biliyorum

Öyle bir derde düşürdün ki bizi

Bir kabus yaşıyoruz sanki

Bir sıkıntın var mı diye sorduğumuzda

Yok diyorsun, paylaşmıyorsun

Akıllara durgunluk veriyor halin

Bizim emekliliğimizden başka neyimiz var ki

Harcayacaksın kendini göz göre göre

Zeki bir çocuk olmasaydın eğer

İnan bu kadar üzülmemize değmezdi

Ne diller döktüm sana biliyorsun

Silkelen,at üzerindeki bu ataleti

Söylemedi deme, bir gün pişman olursun

Baban bir manda çobanıydı köyde

Ne zor şartlarda okudu

Kalemle kazandı ekmeğini

Kör gaz lambasıyla yapardı dersini

İnşaatlarda çalışırdı yaz tatillerinde

Kazandığı parayla ders kitapları alırdı

Her ihtiyacın görüldü eksiksiz

Bir gün okursun babanın bu dizelerini

Sen hayatı öyle kolay mı sandın

Oku da adam ol baban gibi.

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..