Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '15

 
Kategori
Deneme
 

Eylül barışını kondur dudaklarıma..

Eylül barışını kondur dudaklarıma..
 

'' Birisi barışı başlatmalı tıpkı savaşı başlattığı gibi ''


Eyyy yar yarası yaramda saklı

Gülüşü gönlümün ilacı

Gell

Sür tenine

Üryan gecelerimi

Yanan tenime

An ann cennetin de mi yar

*

*

*

Sonra farkettim ki gülüşün ne kadar benziyordu gülüşüme.

*

*

Sen ben aşk-tım...

Şimdi,

Vurulurken her çocuk,

Aşktan söz etmek nafile savaş varken yeryüzünde. 

*

Ben ki veremiyorsam barışı çocukların ellerine hani demiştim ya öleyim çocuk öleyim yazamıyorsam dertlerini diye !

Ölmek zamanı 1 Eylül'de, faydası olacaksa evrene

*

Veremiyorsak çocuklara barışı, sevdayı, aşkı en güzel gülüşleri yaşamanın anlamı ne !

 


 

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..