- Kategori
- Şiir
Eylül Melodisi..

Yıllar geçip gitmiş sensiz,
Yazı kışı geçmiş,
Mevsimler değişmiş..
Sonra bir Eylül yağmurunda,
Rüzgar bana seni fısıldamış..
Şimdi mevsim ilkbaharmış sonbaharmış kime ne..
Benim seninle yaşayanacak o kadar çok geçmişim var ki..
Dünüm, bugünüm, yarınımda sen varsın.
İçine seni sığdıramadığım günlerim var..
Şimdi mevsim ilkbaharmış, sonbaharmış kime ne..
Ben sensiz esen her rüzgarı geri çağırıyorum içimdeki fırtınalardan...