Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '17

 
Kategori
Şiir
 

EYLÜL SIZISI

EYLÜL SIZISI
 

______________________________________________________________________________________________________


 
"Ben melamet hırkasını / Kendim giydim eynime
Ar-ı namus şişesini / Taşa çaldım kime ne"
 
-Dediler -mış -miş - muş -müş ' U dönüşü '
 
İnsafın yolu ufak ufak ufak tefek sonsuz küçük
Mel mel bakmayın yüzüme hava döndü
Mektepten çıkan eşek Marşıvandan çıkmaz
 
Sarısalkım yarası yapraklarını döker
Yeldirmeli dalga sırtı süzgün bakışlı yâr
Yelyutan kuşları da ağızları açık uçar
 
Mırıldanır halkım sıla sıygası ile
Off of aman aman par par
Tanrı korusun, Tanrı esirgesin
 
Sırtım yufka yerim yurdum Anadolu
Alı mor ...Mor karamanın koyunu
Sille tokat içimde yazılı EYLÜL SIZISI
 
Nil Alaz
 
 
 
Toplam blog
: 471
: 295
Kayıt tarihi
: 23.10.10
 
 

Aklınla, kalbinle insanlık davası peşinde koşturan bir insan. Okur-yazar... ..