Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '10

 
Kategori
Fotoğraf
 

Eyüp-Sütlüce, Buyrun İzleyin

Eyüp-Sütlüce, Buyrun İzleyin
 

Çok uzun aradan sonra tekrar yazma hevesi canlandı içimde. Uzun zamandır uyuyan duygularım yeni tanıştığım fotoğraf makinamla birden canlanıverdi.

Bugün makinamı kaptığım gibi sokağa attım kendimi.

Hedefim: güzel resimler çekebilmek.

Sonuç: hüsran

Öncelerden beri fotoğraf çekmeye ve çekenlere karşı bir yakınlık hissederdim kendimde. Nişanlım bana çok güzel bir makine alınca bende başladım amatör fotoğraf çekimlerime… Makinam sony dsc-hx50 herşeyini sevdim bu güzel aygıtın sanki içine onu çok sevmem için bir chip takılmış gibi! İlk dokunduğum andan itibaren içimi tarifsiz bir sevinç bulutu kapladı.

Ayarlarını tam yapamadım sanırım eve geldiğimde fark ettim ki doygunluk ve keskinlik ayarlarını iyi ayarlayamamışım. E artık bir daha ki sefere dedim ve koyuldum fotoğrafları düzenlemeye. ( Birazdan yayınlayacağım aşağıda yorumlarınızı da yazmayı unutmayın sakın!) Ben sadece çocuk ve kedi resimlerini beğendim bakalım siz nasıl yorumlar yapacaksınız merakla bekliyorum.

Neyse çok ısındım ben bu makinaya inşallah daha iyi çekimlere diyorum…

 
Toplam blog
: 21
: 3839
Kayıt tarihi
: 29.07.09
 
 

Duygusal kişiliğimin ardında güçlü bir yapım var. Her zaman duygularım galibiyet vermez genellikl..